Armsteun?
Re: Armsteun?
Er zit wel degelijk een schroefdraad aan het zetelframe hoor, maar dat zit behoorlijk "diep", de bout moet helemaal door de armleuning én voldoende lang zijn (mocht je ze vervangen hebben) om te kunnen aangrijpen. Misschien eerst even vissen met enkel de bout, zonder de leuning? Kwestie van de juiste "route" te vinden? Succes!
zorg er voor dat het blokeerplaatje wel met het pennetje in het aanwezige gaatje zit. anders is de inbusbout te kort. Als er een reparatie plaatje op is gezet heb je een langere bout nodig. succes
Ook met lange bout en zonder armsteun geen schroefdraad te bekennen, raakt ook nergens iets. Voordat ik armsteun eraf gehaald heb was er veel speling tussen armsteun en leuning. Ik kreeg de bout ook niet meer vaster, blokkeerde rechtsom. Weet niet hoe schroefdraadconstructie in leuning is? Die lijkt verdwenen.
er zit aan het frame een (ik dacht driehoekige) plaatje gelast. deze kan zijn afgebroken. Is er zonder armsteun geen enkele gat (behalve in bekleding) langs het metalen frame van de rugleuning te vinden?