Hallo
wij wonen op het platteland en onze camper staat altijd buiten. Ik zag dat we muizen in de camper op bezoek hebben gehad. We hebben allerlei luchtjes geprobeerd en etenswaren eruit gehaald.
Heeft een van jullie ervaring met bezoek van muizen in je camper. Ik ben vooral benieuwd waar ze binnen kunnen komen in de Exlusive.
Bedankt alvast voor je reactie
Groeten Ronald
muizen
Re: muizen
ooit een muis gehad in Italie, komen binnen als de deur openstaat, de achterklep open en misschien wel via het dakraam. Heeft toch 3 dg geduurd voor ik hem te pakken had, hij/zij heeft het niet overleefd.
Ff het volgende:
Probeer eens gebruik te maken van geuren
Net als veel andere dieren hebben ook muizen een hekel aan bepaalde geuren. Zo houdt dit ongedierte bijvoorbeeld niet van munt en eucalyptus. Met behulp van een oliegeurhouder en een waxinelichtje verspreidt de geur zich in een ruimte. De muizen kiezen in dat geval snel het hazenpad. U kunt ook gebruikte theezakjes neerleggen op plekken waar muizen binnendringen. De geur die van deze zakjes afkomt wordt door muizen namelijk ook als onprettig ervaren
Wellicht helpt dit?
Groet
Probeer eens gebruik te maken van geuren
Net als veel andere dieren hebben ook muizen een hekel aan bepaalde geuren. Zo houdt dit ongedierte bijvoorbeeld niet van munt en eucalyptus. Met behulp van een oliegeurhouder en een waxinelichtje verspreidt de geur zich in een ruimte. De muizen kiezen in dat geval snel het hazenpad. U kunt ook gebruikte theezakjes neerleggen op plekken waar muizen binnendringen. De geur die van deze zakjes afkomt wordt door muizen namelijk ook als onprettig ervaren
Wellicht helpt dit?
Groet
Bedankt voor jullie reacties.
Groeten Ronald
Groeten Ronald