water invoer afsluit dop met sleutels

Alle technische vragen, ook van het interieur.
Plaats reactie
Bigbuzzz

water invoer afsluit dop met sleutels

Bericht door Bigbuzzz »

Hallo,

Mijn afsluitbare dop is aan vervanging toe....Kan hem niet meer met de sleutel op slot draaien!
Ik wil dus niet dat een of andere onverlaat er wat gaat ingooien ;)
Iemand een tip waar deze te verkrijgen is?
Hoor graag

Groet
Luc
Brugseb
Contacteer:

Re: water invoer afsluit dop met sleutels

Bericht door Brugseb »

Hey Luc
lukte mij vorige zomer ook niet meer, ik heb toen de dop uit elkaar gehaald en ook de flens die in de opening geklemd zit - bleek dat alles zo'n beetje met elkaar meedraaide en zodoende kregen de haakjes van het slot geen grip meer. De flens verlijmd in de opening en sindsdien kan ik de dop er opnieuw opzetten én sluiten. Je weet maar nooit of het bij jou om hetzelfde euvel gaat...
groets
BArt
frodos

Bericht door frodos »

Die van ons heeft ook kuren. Ik zag in de poptop camper shop dat je een nieuwe kunt kopen.

Groeten Ronald
Bigbuzzz

Bericht door Bigbuzzz »

Brugseb schreef: zo 22 feb 2026, 12:49 Hey Luc
lukte mij vorige zomer ook niet meer, ik heb toen de dop uit elkaar gehaald en ook de flens die in de opening geklemd zit - bleek dat alles zo'n beetje met elkaar meedraaide en zodoende kregen de haakjes van het slot geen grip meer. De flens verlijmd in de opening en sindsdien kan ik de dop er opnieuw opzetten én sluiten. Je weet maar nooit of het bij jou om hetzelfde euvel gaat...
groets
BArt
Klinkt als hetzelfde, alsof hij doordraait.. ga dit zker nader bekijken zodra hij uit de stalling komt. Tnxs
Bigbuzzz

Bericht door Bigbuzzz »

frodos schreef: ma 23 feb 2026, 13:28 Die van ons heeft ook kuren. Ik zag in de poptop camper shop dat je een nieuwe kunt kopen.

Groeten Ronald
Had ik ook gezien echter lijkt deze aan de bovenkant wat bol? mijn huidige is plat.. ben bang dat met deze nieuwe het klepje niet meer dicht kan?
Maar kan ook een hele verkeerde inschatting zijn van mij :oops:
Plaats reactie