VW T4 California Exclusiv Ontmoeten 2026

Meetings en leuke uitstapjes.
Datum van de volgende meeting : vrijdag 10 t/m zondag 12 september 2021.
Plaats reactie
Chris_

VW T4 California Exclusiv Ontmoeten 2026

Bericht door Chris_ »

Goedendag,

mijn naam is Chris, ik kom uit Keulen en ben sinds drie jaar eigenaar van de California Exclusive, die inmiddels ongeveer 223.000 km op de teller heeft staan (ACV-motor met 102 pk+).

Wij CE-rijders van het Duitse T4-Forum.de zijn van plan om in 2026 een “groot” VW-T4-California-Exclusive-treffen te organiseren. Het laatste CE-treffen vond plaats in 2013 ... dus lang geleden.

Nu wil ik hier vooraf even vragen of jullie interesse hebben. Een mogelijke datum zou 2 tot 5 juli 2026 zijn, maar dat is slechts een voorstel en nog niet definitief. De locatie van de bijeenkomst is ook nog in planning.

T4-rijders met een California Coach of T4-Club zijn ook van harte welkom.

Groeten,

Chris
Bijlagen
20241004_182501.jpg
20241004_182501.jpg (1.7 MiB) 605 keer bekeken
20250529_163218.jpg
20250529_163218.jpg (2.02 MiB) 605 keer bekeken
Brugseb
Contacteer:

Re: VW T4 California Exclusiv Ontmoeten 2026

Bericht door Brugseb »

Hey Chris
alvast een leuk voorstel, er zijn heel wat nieuwe eigenaren van CE's zowel in België als in Nederland. Tot voor 2 jaar (denk ik) was er in NL ook een jaarlijks treffen, eerder vanuit een vriendengroep (zo voelde het aan) maar misschien zijn er wat mensen die daarbij betrokken waren bereid om jouw idee mee verder uit te werken?
Groets uit België wat mij betreft :-)
Bart
tonenelly
Contacteer:

Bericht door tonenelly »

Hallo Chris,

Wat leuk weer een Volkswagen California Eclusiveweekend! In Nederland hadden we een Exclusiveclub, maar die is uit elkaar gevallen doordat een aantal deelnemers een ander merk camper kochten. Onze Exclusive is van 2003 en heeft 250.000 kilometer gereden. Ton en ik hebben zelf twee keer een Exclusiveweekend georganiseerd, dus enige ervaring hebben we wel. Wij hebben in elk geval wel belangstelling voor een weekend in Duitsland!
Ik hoop dat het doorgaat en succes met de organisatie!

Hartelijke groet,
Ton en Elly Smulders
surfmichel

Bericht door surfmichel »

hoi
zoals altijd lijkt het mij een leuk idee, de maar zit hem bij ons altijd in de uitvoer (weinig tijd of lekker wind om te surfen)
maar als het zo uit komt lijkt het me wel een aardig idee om daar eens bij te zijn.
ik moet jullie nog zeer bedanken voor de rollen onder de bank die ik via jullie forum heb kunnen bemachtigen.
succes met het organiseren
Chris_

Bericht door Chris_ »

Goedemorgen,

Helaas is er nog geen nieuws uit het T4-forum over de CE-bijeenkomst in 2026. Ik heb vandaag geïnformeerd hoe de stand van zaken is. Sommige CE-rijders zouden graag een bijeenkomst organiseren of eraan deelnemen.

Als de bijeenkomst hier wegens gebrek aan belangstelling niet doorgaat, komen we graag naar Nederland om daar deel te nemen aan een CE-bijeenkomst, of organiseren we een CE-bijeenkomst in het mooie Nederland!

@Brücken.....iedereen die zin en tijd heeft, is natuurlijk van harte welkom om deel te nemen aan de bijeenkomst. Iedereen is welkom...of je nu uit België komt of ergens anders vandaan!!!

Groeten,

Chris

Vertaald met DeepL.com (gratis versie)
Plaats reactie