Even voorstellen

Nieuw op het forum?
dan kunt u zich hier even voorstellen.
Plaats reactie
edeps
Berichten: 3
Lid geworden op: do 02 dec 2021, 11:24

Even voorstellen

Bericht door edeps »

Hallo allemaal,

Sinds vorige week hebben we een CE gekocht. Het is een witte, bouwjaar 2000 met de 2,5l 75kW motor.

Wij zijn de vierde eigenaar en de bus is z'n leven in Duitsland gestart, na vijf jaar geimporteerd in Nederland. Er staan nu zo'n 253000km op de teller. Zowel buiten- als binnenkant zien er goed. Op het interieur is goed gepast want er zijn geen beschadigingen te zien en hangt vol met die handige Brandrup tassen. Het is echter wel vuil dus een grondige schoonmaakbeurt is hard nodig. Mooie klus voor de kerstvakantie.

In eerste instantie gaan we, mijn zoon en ik, de camper gebruiken om te gaan surfen op het Veerse Meer en de Grevelingen maar m'n vrouw heeft ook al plannen om er mee op vakantie te gaan. Eerst een paar weekendjes in Nederland en daarna wat verder weg. De afgelopen twee jaar hadden we een grote integraal camper gehuurd in de zomervakantie wat heel goed bevallen is. Een CE is natuurlijk heel wat anders maar voor hetgeen wij er mee willen doen lijkt het een ideaal model.

Foto's zal ik plaatsen als hij schoon is.

Ik heb al redelijk wat rondgekeken op het forum en er is veel informatie te vinden maar grote kans dat ik voor vragen toch een beroep op jullie zal doen.

Groeten,

Edwin
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Brugseb »

Hallo Edwin en welkom!

Een exclusive is inderdaad geen mobilhome en maar goed ook :lol: , het is toch weer een andere manier van reizen.
Op het forum vind je ook heel wat tips rond het verder aanpassen en inrichten van de bus.
Wat surfen betreft: ik investeerde in een rek van Zoelzer, nog geen seconde spijt van gehad. In één van mijn posts staat ergens een foto.

Geniet van de bus!
Bart

https://www.zoelzer.de/de/dachtraeger/z ... ia-nugget/
surfmichel
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 04 okt 2021, 07:54

Re: Even voorstellen

Bericht door surfmichel »

veel plezier met de bus. misschien zien we elkaar wel eens. wij komen uit zeeland en gaan ook geregeld surfen maar dan vooral aan de dijk bij domburg.
edeps
Berichten: 3
Lid geworden op: do 02 dec 2021, 11:24

Re: Even voorstellen

Bericht door edeps »

Wij komen ook uit Zeeland maar dan uit het zuidelijke deel. Zeeuws Vlaanderen.

Onze min of meer vaste surfstekken zijn Veerse Meer (Oranjeplaat, Muidenweg bij Wolphaartsdijk, Schotsman). En vanaf volgend jaar zijn we ook van plan om af en toe naar de Brouwersdam te gaan. (Grevelingenmeer)

Van de week de Brandrup tassen waarmee de CE volhangt onder handen genoemen. Ze zien er weer als nieuw uit, maar wat een vuil kwam er vanaf :o .

Komend weekend verder met de binnenkant.

Gr. Edwin
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Brugseb »

Wij komen ook uit Zeeland maar dan uit het zuidelijke deel. Zeeuws Vlaanderen.
Dan kom je aardig in de buurt :lol:
Ook hier best leuke surfplekken, zowel golf- als windsurf!
Plaats reactie