Hallo
elke deftige koetswerkhersteller kan hiermee aan de slag.
Let wel: voor deftig resultaat op langere termijn moet de voorruit er uitgehaald worden -dit is altijd een risico, kan zomaar barsten bij dit werk...
Als het rubber nog OK is, dan deze best opnieuw gebruiken - ik hoor van veel mensen dat de nieuwe rubbers een smaller buitenprofiel hebben en er dus makkelijke water door kan.
Succes!
Bart
Roest bij de voorruit.
Re: Roest bij de voorruit.
Ik heb recent zelf de kitrand deels preventief vervangen bij de eerste tekenen van slijtage. Hoewel de kit nog in redelijke staat was, was er her en der al een beginnend roestplekje waar te nemen na het verwijderen van de naad, ook op exact dezelfde plek als bij jou. Het is niet eenvoudig om daar waar carosserie en dak samen komen de roest weg te schuren en te behandelen. Uiteraard zal een professional er wel raad mee weten, maar toch...
Die roestplek lijkt me daar toch niet van vandaag op morgen te zijn gekomen, ik zou de rest van de naden toch ook eens grondig bekijken en indien nodig vervangen.
Die roestplek lijkt me daar toch niet van vandaag op morgen te zijn gekomen, ik zou de rest van de naden toch ook eens grondig bekijken en indien nodig vervangen.