voorstellen

Nieuw op het forum?
dan kunt u zich hier even voorstellen.
Plaats reactie
Max

voorstellen

Bericht door Max »

Nieuw op het forum (en ook al meteen een vraag gesteld over motorisolatie!): Max Timmerman 1950. Beeldend kunstenaar en vanaf half maart 2023 in het bezit van een 6e camper! Een mooie VW T4 Exclusive, 2.5TDI 102pk. Al mijn hele leven, vanaf 1977, heb ik campers gehad. Ook handig om mijn werk in te vervoeren! Beginnend met de bekende, verlengde, HY Citroën (zelfbouw) een Renault Traffic (zelfbouw) een VW California met hef-dak (fabriekscamper) een Hymer Magic camper (een hele mooie en compacte fabriekscamper) een Camper Livingstone 2 (Roller Team- fabriekscamper van 6 mtr.) en nu dan weer een relatief kleine VW T4 Exclusieve camper. Ben benieuwd hoe we dit zullen ervaren tijdens onze zwerftochten door Europa!?. Hartelijke groet allen.
Brugseb
Contacteer:

Re: voorstellen

Bericht door Brugseb »

Dag Max en welkom.
Mooi vergelijkmateriaal heb je daar - benieuwd hoe de Exclusive zich in dat rijtje zal nestelen!
groets
Bart
Max

Bericht door Max »

T4.jpg
T4.jpg (78.24 KiB) 864 keer bekeken
Wij hadden natuurlijk al hele fijne ervaringen met de VWT4 California *zie bovenstaande foto!
En nu dus deze!
VW T4 Exc..jpg
VW T4 Exc..jpg (40.19 KiB) 864 keer bekeken
H.Dubbelboer
Beheerder

Bericht door H.Dubbelboer »

Welkom Max.

Veel leesplezier op dit forum en uiteraard genieten van deze fantastische buscamper.
Wij zijn begonnen met een T4 hefdak camper, ook mooie jaren mee beleefd.

Nu alweer 14 jaar eigenaar van de exclusive en nog geen dag spijt gehad van de aankoop :)
Plaats reactie