geen 220 volt

Alle technische vragen, ook van het interieur.
Plaats reactie
frs
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 11:50

geen 220 volt

Bericht door frs »

als ik de stekker erin stop blijkt dat er geen 220 meer binnenkomt. Zekeringen nagekeken, alles goed, stekkerdoos eruit gehad , ook geen defecten. Kijk onder de koelkast maar wat ik daar aan moet zoen of doen is mij onduidelijk. Wat kan daar aan de hand zijn?
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: geen 220 volt

Bericht door Brugseb »

Hallo
klinkt als een lader die het opgegeven heeft. Die heeft nog oude condensators aan boord en die gaan wel es stuk. Geen plastic brandlucht opgemerkt?
Die Philips lader zit (dacht ik) onder de frigo.
Er zit iemand op het forum die ze helemaal nieuw kan maken, of je kan ook een plug and play kopen. Is hier recent nog aan bod gekomen viewtopic.php?f=6&t=515
Veel succes ermee.
Bart
frs
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 11:50

Re: geen 220 volt

Bericht door frs »

wie o wie is de reperateur van een laadapparaat of installeren een nieuwe??
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: geen 220 volt

Bericht door Brugseb »

Staat in dat linkje:
"HenkK contacteren, via hrwerkplaats.nl of via weetjewel.nl - hij is een crack in oude electronica"
Doe hem de groeten :D
frs
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 11:50

Re: geen 220 volt

Bericht door frs »

als ik weer thuis ben, +/- eind juni zoek ik contact met hem op (als het lukt)
frs
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 11:50

Re: geen 220 volt

Bericht door frs »

frs schreef: do 23 mei 2019, 20:57 als ik weer thuis ben, +/- eind juni zoek ik contact met hem op (als het lukt)
contact gehad met VW Amersfoort, door een piek bij de stroom slaat de aardlek eruit. Maar omdat deze bijna nooit gebruikt is geworden willen de contactpunten weleens niet meer zo goed "contacten". Aardlek schakelaar een paar keer heen en weer, alzo gedaan en warempel het werkte.
Plaats reactie