Foutcode F10 ( overspanning )

Alle technische vragen, ook van het interieur.
Plaats reactie
Chris

Foutcode F10 ( overspanning )

Bericht door Chris »

Beste forumlezers,

Wie kan mij meer vertellen over het volgende en nog beter helpen het op te lossen. Bij het aanzetten van de standkachel kreeg ik een foutmelding F10 in het display en daarna de melding van overspanning dit door het knipperende symbool van 15.1 volt. Dit was dus wanneer de spanning van 220 volt op de wagen is aangesloten. Wanneer ik de 220 er af haal draait de standkachel wel op de huishoudaccu en was er ook geen foutmelding. Kan iemand mij vertellen wat er percies kapot is en hoe ik het kan herstellen?

Gr Chris.
keesveuger

Re: Foutcode F10 ( overspanning )

Bericht door keesveuger »

Lijkt op een defecte omvormer
Deze omvormer zit onder de koelbox en zorgt voor het opladen van de HH accu.
Chris

Re: Foutcode F10 ( overspanning )

Bericht door Chris »

beetje late reactie en niet netjes van mij, heb het voorstel vaker op de site te gaan kijken. Bedankt voor de reactie kees en Fred. Na een bezoek aan campercentrum Nederland in A'foort waar werd gezegd dat de omvormer kapot was, heb ik wederom contact gehad met Henk Kruis van http://www.hksservices.nl/index.htm. Bij hem langs gegaan en deze heeft een instelling in de omvormer aangepast. Prima technisch mannetje die de omvormer eerder al had gemaakt voor 130 euro. Is nu weer als nieuw en ik heb de originele omvormer behouden. Hij heeft nu mijn schoonwater meter in reparatie en ik hoop dat ie deze ook kan maken. Gr Chris.
Plaats reactie