Keukenraam verbrijzeld stuk inbraak of vandalisme.

Algemene vragen en opmerkingen.
Plaats reactie
hookeniggy
Berichten: 45
Lid geworden op: za 31 jan 2015, 11:12

Keukenraam verbrijzeld stuk inbraak of vandalisme.

Bericht door hookeniggy »

Ik zoek met spoed een achter keukenraam voor mijn Exclusive, heeft er iemand een idee waar dit nog te krijgen is?
Het was de bedoeling dat de exclusive per vrachtwagen vanuit Spanje naar Nederland vervoerd zou worden, echter mijn garage houder waar de camper geparkeerd stond kwam helaas tot dit deze conclusie voor het apk keuren en vervoer dat eergisteren had moeten plaatsvinden.
Wie weet een oplossing, ik ben hier erg van geschrokken, en zit een beetje met mijn handen in m'n haar, aan de andere kant van de wereld (nog steeds).

Groet, Iggy
frs
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 11:50

Re: Keukenraam verbrijzeld stuk inbraak of vandalisme.

Bericht door frs »

probeer eens bij van Mosselaar in Dongen, stond een van binnen gesloopte exclusive.

kijk eens bij te koop/aangeboden onderwerp water. staat een foto van de auto.
hookeniggy
Berichten: 45
Lid geworden op: za 31 jan 2015, 11:12

Re: Keukenraam verbrijzeld stuk inbraak of vandalisme.

Bericht door hookeniggy »

Ok dank je Fred, werkelijk? ik ga ze eens bellen, zonde eigenlijk, wist niet dat ze Exclusive's sloopten
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Keukenraam verbrijzeld stuk inbraak of vandalisme.

Bericht door Brugseb »

Hey Iggy
contacteer even Hesbundy op dit forum, geen Exclusive eigenaar, maar hij heeft die bus bij Van Mosselaar gesloopt...
groeten
Bart
hookeniggy
Berichten: 45
Lid geworden op: za 31 jan 2015, 11:12

Re: Keukenraam verbrijzeld stuk inbraak of vandalisme.

Bericht door hookeniggy »

Dank je Brugsepp, inmidels gereageerd, ik geloof dat hij de bovenramen heft, we zullen zien.

Eigenlijk totaal belachelijk, voor een 40 jaar oude camaro kan je al de ruiten nog nieuw bestellen, voor de Exclusive die eigenlijk maar 18 jaar oud is, vanaf laatste modeljaar helemaal niks, niet te filmen gewoon.
Plaats reactie