Foto's, wat doe jij met je Exclusive tijdens de corona?

Algemene vragen en opmerkingen.
hookeniggy
Berichten: 45
Lid geworden op: za 31 jan 2015, 11:12

Foto's, wat doe jij met je Exclusive tijdens de corona?

Bericht door hookeniggy »

Ik zal de bal maar aftrappen, denk ik wie doen er nog leuke dingen met de Exclusive? en heb je een leuke foto?

Dit is mijn laatste activiteit van mij en m'n Exclusive, boodschappen doen, in een dorp een paar kilometer van Alicante, een dag voordat de grensen dicht gingen, en ik was mij van geen kwaad bewust, het was heel normaal zoals anders in de supermarkt van Torrelano, vlakbij waar ik woon, in de supermarkt werd ik door wat vrienden gebeld, alarmerende berichten ik denk dit kan niet waar zijn...na het inpakken ben ik toch maar even langs het vliegveld gereden om in realiteit te zien wat er gaande was, daarna ging alles in een stroomversnelling, en ben ik ver verwijderd van mijn Exclusive.

Maar mijn vraag zijn er nog wel mensen die leuke dingen doen met de California Exclusive, en daar een leuke foto van willen pos
frs
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 11:50

Re: Foto's, wat doe jij met je Exclusive tijdens de corona?

Bericht door frs »

in de garage, geschorst en wachten op betere tijden.
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Foto's, wat doe jij met je Exclusive tijdens de corona?

Bericht door Brugseb »

Hoi Iggy, nog niet terug geraakt?
Marokko, Spanje en Italië lijken deze zomer hun grenzen dicht te houden voor toeristen.
Dan maar reizen op de "you wish"-manier:

https://youtu.be/T-2SmlyU_7w

greetz
Bart
Dianne
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 23 sep 2018, 13:23

Re: Foto's, wat doe jij met je Exclusive tijdens de corona?

Bericht door Dianne »

Heb een nieuw matras op maat besteld bij Q matras in Nijkerk en wil deze week het matras gaan uitproberen op camping de Haverkamp in Voorst, als je zelfvoorzienend bent, ben je daar nog welkom. Heb bij de Decathlon een douche cabine en een douche onder druk gekocht, dus ben qua douchen ook soort van ok, laat wel even weten hoe het bevalt😂
Gr. Dianne
hookeniggy
Berichten: 45
Lid geworden op: za 31 jan 2015, 11:12

Re: Foto's, wat doe jij met je Exclusive tijdens de corona?

Bericht door hookeniggy »

Brugseb schreef: do 16 apr 2020, 13:54 Hoi Iggy, nog niet terug geraakt?
Marokko, Spanje en Italië lijken deze zomer hun grenzen dicht te houden voor toeristen.
Dan maar reizen op de "you wish"-manier:

https://youtu.be/T-2SmlyU_7w

greetz
Bart
Hoi Bart, het is een lang en apart verhaal, ik had mijn Exclusive bij de garage gedropt, in Spanje, voor distributie riem vervangen, en 24 uur later zat ik in Thailand, en daarna werd me duidelijk dat er geen of nauwelijks vliegtuigen nog terug gaan naar Europa, en ik ben daar nog steeds...huhu.
De Exclusive was of is min of meer m'n tweede huis, auto, windsurf stek, relaxplek, kort en lang vakantie verblijf, verblijf plek bij bezoek aan familie en vrienden in Nederland, skihut noem maar op, eigenlijk nog nooit zo lang gescheiden geweest van m'n Exclusive, zelfs overwogen om hem op de truck te zetten naar Nederland, om als verblijfplaats te dienen in NL, maar camperplaatsen zijn geloof ik dicht, totdat Spanje weer open gaat.

Mooi Corona filmpje!
Ben je in Marroko?
hookeniggy
Berichten: 45
Lid geworden op: za 31 jan 2015, 11:12

Re: Foto's, wat doe jij met je Exclusive tijdens de corona?

Bericht door hookeniggy »

frs schreef: do 16 apr 2020, 12:01 in de garage, geschorst en wachten op betere tijden.
Ja, jammer, komt weer, positief denken!
hookeniggy
Berichten: 45
Lid geworden op: za 31 jan 2015, 11:12

Re: Foto's, wat doe jij met je Exclusive tijdens de corona?

Bericht door hookeniggy »

Dianne schreef: ma 20 apr 2020, 20:54 Heb een nieuw matras op maat besteld bij Q matras in Nijkerk en wil deze week het matras gaan uitproberen op camping de Haverkamp in Voorst, als je zelfvoorzienend bent, ben je daar nog welkom. Heb bij de Decathlon een douche cabine en een douche onder druk gekocht, dus ben qua douchen ook soort van ok, laat wel even weten hoe het bevalt😂
Gr. Dianne
Dianne, wat leuk!! een douche in de Exclusive, mijn droom, echt, ik ben wel erg benieuwd hoe het werkt.
Super dat je nog welkom bent bij de Haverkamp, dat moet nu toch wel extra leuk zijn?
Ik heb een buitendouche, lekker bij warm weer....

Groetjes en veel plezier, Iggy
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Foto's, wat doe jij met je Exclusive tijdens de corona?

Bericht door Brugseb »

@Iggy
Mooi Corona filmpje!
Ben je in Marroko?
Nee hoor, het filmpje wat op de laptop speelt is van een offroad evenement in de Pyreneeën, ziet er erg gaaf uit, maar helaas zit ik gewoon vast "in mijn kot"... Hopen dat er toch enkele landen hun grenzen open zetten deze zomer.

Vannacht trouwens heel levendig gedroomd over onze trip in Slovenië van vorig jaar - het begint behoorlijk te kriebelen om op stap te kunnen :lol:
hookeniggy
Berichten: 45
Lid geworden op: za 31 jan 2015, 11:12

Re: Foto's, wat doe jij met je Exclusive tijdens de corona?

Bericht door hookeniggy »

Brugseb schreef: wo 22 apr 2020, 13:46 @Iggy
Mooi Corona filmpje!
Ben je in Marroko?
Nee hoor, het filmpje wat op de laptop speelt is van een offroad evenement in de Pyreneeën, ziet er erg gaaf uit, maar helaas zit ik gewoon vast "in mijn kot"... Hopen dat er toch enkele landen hun grenzen open zetten deze zomer.

Vannacht trouwens heel levendig gedroomd over onze trip in Slovenië van vorig jaar - het begint behoorlijk te kriebelen om op stap te kunnen :lol:
Ja ik begrijp het Bart, vrijheid is een waardevol bezit, gek eigenlijk dat juist in de periode dat we 75 jaar geleden bevrijd zijn we realiseren ons dat nu te meer nu we daar geen gebruik meer van kunnen maken en de generatie die ons dat gegeven hebben onze ouders of grootouders wederom opgesloten zitten, en niet kunnen vieren waar zij voor gestreden hebben.

Groetjes Iggy
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Foto's, wat doe jij met je Exclusive tijdens de corona?

Bericht door Brugseb »

De bus verwennen: een setje kajakdragers gekocht bij Zoelzer, werd 2 dagen later al thuis geleverd; en met restjes parket een afdekplankje/snijplankje gemaakt voor op de wasbak.
Bijlagen
huisvlijt
huisvlijt
IMG_20200501_172529.jpg (122.24 KiB) 16878 keer bekeken
wachten op water
wachten op water
IMG_20200430_121750.jpg (82.47 KiB) 16878 keer bekeken
Plaats reactie