Fietsenrek en bagagekoffer

Alleen bestemd voor forumleden (niet voor bedrijven)
Plaats reactie
Rogier

Fietsenrek en bagagekoffer

Bericht door Rogier »

Hallo,
Ik ben net nieuw hier op het forum. Ben super blij met m'n VW Exclusive! Lastige vraag denk ik maar heeft er iemand een fietsenrek voor deze bus die niet meer wordt gebruikt? Ik zou hier een bagagekoffer op willen monteren voor natte surfpakken en stoeltjes, bbq ed. Een polyester koffer heb ik ook nog niet. Ik heb al diverse verkopers van VW exclusieve op marktplaats gevraagd of ze alleen hun fietsenrekje zouden willen verkopen maar daar voelt niemand voor. Begrijpelijk ook. Hoe completer hoe beter natuurlijk. Maar ja....nooit geschoten, altijd mis.
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Fietsenrek en bagagekoffer

Bericht door Brugseb »

Dag Rogier
ze zijn blijkbaar erg moeilijk te vinden, hou best Ebay.de in de gaten, en dan nog.
Ik zag wel es een foto van een CE waar ze achteraan rails aan bevestigd hadden, en dan daarop een standaard fietsenrek wat je ook aan caravans en andere mobilhomes kan monteren. Misschien een tip - en ik zoek even of ik die foto terugvind.
Alternatief is een oude fietsendrager aanpassen voor op de trekhaak - ik had een oud Aldi fietsrek, deels gedemonteerd, traanplaat op gemonteerd, en daarop een bak. Lijkt te lukken, al vertrek ik straks toch maar met een bak op het gewone fietsrek.

Moet toch maar es die zolzer gaan overwegen 8-)
JeroenB
Berichten: 14
Lid geworden op: di 23 jul 2019, 23:16

Re: Fietsenrek en bagagekoffer

Bericht door JeroenB »

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 84-223-877

Deze kwam ik toevallig tegen, hopelijk ben je er wat mee?
Plaats reactie