Voorstellen

Nieuw op het forum?
dan kunt u zich hier even voorstellen.
Plaats reactie
MiekeenRob
Berichten: 10
Lid geworden op: di 29 sep 2020, 22:01

Voorstellen

Bericht door MiekeenRob »

Even voorstellen dus.
Wij Rob en Mieke hebben een witte Exclusive aangeschaft. De aflevering duurt nog +/- 1 week.
Na jarenlang op motor vakantie zijn geweest heeft mijn man in april zijn motor en aanhanger verkocht en mijn motor staat nu te koop.
Ik ben zeer benieuwd hoe de camper ons gaat bevallen. Het kamperen en “behelpen” met weinig ruimte zal denk ik wel loslopen daar wij gewend zijn aan weinig ruimte met motorkamperen.

Wij zijn vooral benieuwd hoe iedereen het slapen regelt; 2 beneden of 2 boven of 1 boeven en 1 onder?

Ook hoop ik dat zodra we onze Exclusive kunnen ophalen we nog een paar weekenden nog op pad kunnen! Daar ik op vrijdag altijd vrij ben en mijn man al 13 jaar gepensioneerd is.

Ik denk dat wij vaak hier lezen naar alle tips en tricks.
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Brugseb »

Hallo M&R en welkom.
Ja, er is wel wat meer plaats dan een tentje in een motokoffer - wij gingen vroeger met een oude BMW R80RT op stap! Dus dat "behelpen" valt wel mee.
Dat slapen zullen jullie zelf moeten ontdekken - boven ligt knus én je kan het bed ook gewoon laten liggen, maar in en uit vergt wat oefening! Wij slapen soms apart, meestal samen beneden, als ik alleen op stap ga slaap ik boven. En als de dochter mee is, slaapt die boven. Zo zie je maar.
Oh ja, investeren in een topper is écht een plus. En gewoon een try-out-weekendje inlassen zonder volle agenda. Best way to learn.
Geniet ervan!
groeten
Bart & Caro
Plaats reactie