Wie ben ik!

Nieuw op het forum?
dan kunt u zich hier even voorstellen.
Plaats reactie
Klingbram

Wie ben ik!

Bericht door Klingbram » vr 11 okt 2019, 10:13

Hoi iedereen!

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum, al hield ik al een tijdje een aantal forums in de gaten.
Mijn droom was altijd om in een Volkswagen camper busje Europa door te trekken en op zoek te gaan naar de beste golven en wijngaarden.
Je leest het goed, ik ben een surfer en ook sommelier, The Surfing Sommelier, Bram Kling 26 jaar uit Noordwijk.
Inmiddels heb ik na vijf jaar afscheid genomen van mijn Volkswagen Westfalia California T4 1992 en ben ik mijn nieuwe zoektocht begonnen.
Ik wil graag iets groters, iet bijzonders en als echte liefhebber van Volkswagen busjes zoek ik iets soortgelijks dan wat ik had.
Uitgekomen op de laatste serie Volkswagen Exclusive 2003, herkenbare indeling en style, groter formaat, wc en iets meer luxe dan mijn 1992 t4.

De zoektocht is begonnen, ik heb begrepen dan ze nogal schaars zijn en vroeg mij af of iemand tips en trics heeft voor de aanschaf van zo'n camper.

Daarnaast ben ik benieuwd of er nog meer liefhebbers in de buurt wonen zodat ik misschien een keertje kan langskomen om te kijken?

Tot snel!

Brugseb
Contacteer:

Re: Wie ben ik!

Bericht door Brugseb » zo 13 okt 2019, 12:10

Goeiedag en welkom!
er zijn op het forum wel een aantal gelijkaardige verhalen te vinden, overstap van een cali naar een exclusive, ik denk dat je wel praktische tips zal vinden als je even een tijdje rondleest op het forum.
Via de ledenlijst kan je misschien enkel buren ontdekken, of anders even een expliciete oproep posten. Ik ben zelf mogen gaan kijken naar een CE, en we hebben er ook eentje uitgeprobeerd via Goboony van een forumlid in Amsterdam - zeker een aanrader.
We horen wel hoe de zoektocht loopt, en bij vragen, shoot - er zal wel iemand zijn met een antwoord.
groeten
Bart

Plaats reactie