Hulp bij product kennis.

Nieuw op het forum?
dan kunt u zich hier even voorstellen.
Plaats reactie
sjaaksprado

Hulp bij product kennis.

Bericht door sjaaksprado » zo 29 sep 2019, 21:48

Hallo lieve mensen,mijn naam is sjaak ben 74 jaar en wil nog veel leuke dingen zien .
De exclusive lijkt mij een mooi concept om mij hier bij te helpen.
Ik ben een leek op het gebied van camperen want ik heb z'n beetje m'n hele leven op het water gerecreëerd .
Via dit forum probeer ik eerst wat kennis te vergaren voor ik in het diepe stap.
Wie mij hierbij kan en wil helpen,graag.
Gr, Sjaak

Brugseb
Contacteer:

Re: Hulp bij product kennis.

Bericht door Brugseb » ma 30 sep 2019, 17:25

Hallo Sjaak
succes met je boeiende zoektocht - er zijn op dit forum wel wat verhalen te vinden met overwegingen; wij hadden een T4 california met hefdak, de exclusive is ons deze zomer erg goed bevallen met zijn duidelijke pluspunten: toilet aan boord, keukenblok op werkhoogte en achter de zithoek ipv midden in de zithoek, bovenbed kan je evt. laten liggen en toch beneden nog rustig zitten, en permanente stahoogte... Een T4 is oerdegelijk wat betreft motor en mechaniek, zoek een exemplaar van de laatste jaren met de TDI-motor.
Uiteraard moet je eerst bij jezelf te rade gaan en kijken wat belangrijk is - doe je veel steden? Een T4 is max. EURO 3 norm, dus in veel centra mag je er (binnenkort) niet meer in. Wij parkeren altijd op de rand en nemen openbaar vervoer of de fiets. Ik wil maar zeggen, denk even na wat je er mee wil doen. De beperkte afmetingen zijn dan weer superhandig voor parking, kleine dorpen, ...
Laat op dit forum weten waar je woont, wellicht kan je dan afspreken om een bus te gaan "ervaren".
mvg
BArt

Plaats reactie