Poll voor meeting 2014

19 t/m 21 september 2014
Plaats reactie

Wanneer een meeting in 2014?

voorkeur voor 9, 10 en 11 mei.
8
36%
voorkeur ergens in september / oktober.
10
45%
maakt mij niet uit.
4
18%
 
Totaal aantal stemmen: 22

Gebruikersavatar
H.Dubbelboer
Beheerder
Berichten: 121
Lid geworden op: di 21 jun 2011, 19:15
Locatie: Emmen

Poll voor meeting 2014

Bericht door H.Dubbelboer »

Beste mensen,

Om de belangstelling te polsen voor een meeting in 2014 heb ik even een Poll hiervoor aangemaakt.

Groetjes,

Herman Dubbelboer
Gebruikersavatar
Wellingrwf
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 okt 2011, 22:25

Re: Poll voor meeting 2014

Bericht door Wellingrwf »

Herman, en Anderen.
Ik heb voor September/Oktober gestemd omdat de kans dan groter is dat we er weer bij kunnen zijn. We beginnen nl op 21/4/2014 met onze reis naar Vladivostok en terug. Als het loopt zoals geplande zijn we mid oktober weer terug, dus waarschijnlijk ook te laat voor de oktober meeting. Helaas. We zouden dan wel wat verhalen te vertellen hebben. Niet getreurd jullie kinnen allemaal het verloop van de reis lezen op onze blog:
wellingfamily.waarbenjij.nu.

Er staat al het een en ander over onze voorbereiding waar we ook op de vorige reünie over hebben gesproken.

Veel plezier op het weekend!
Ruud en Jamaliah Welling
Ruud & Jamaliah Welling, Assen
erdna60
Berichten: 13
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 19:58
Locatie: hamont belgie

Re: Poll voor meeting 2014

Bericht door erdna60 »

De voor keur gaat naar sept/oktober, maar mei staat als 2e ivm vertrek richting Portugal.
Groetjes en succes met het organiseren.
André en Jannie
roblescar
Berichten: 3
Lid geworden op: za 16 mar 2013, 20:36

Re: Poll voor meeting 2014

Bericht door roblescar »

Helaas komen wij pas op 15 mei uit Curacao in Nederland voor onze jaarlijkse campervakantie in Europa.

We zouden graag willen deelnemen maar reizen op 29 juli weer alweer terug naar Curacao.

Hopelijk volgend jaar beter en in ieder geval een goed weekend toegewenst

Bol en Henk Eikelenboom
c.a.kanters
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 28 aug 2011, 12:22

Re: Poll voor meeting 2014

Bericht door c.a.kanters »

Graag weet ik vooraf waar de meeting gehouden wordt, want dit is bepalend voor de bijeenkomst in mei.
Onze voorkeur gaat is niet zo van belang als het in mei in de omgeving van Amersfoort is, kunnen wij wel in dat weekend.Ín september of oktober kunnen wij 19 t/m 21 sept,
26 t/m 28 sept, 17 t/m 19 okt.

Onze voorkeur is in de omgeving van Amersfoort in Mei.


Cees en Coby Kanters
frodos
Berichten: 164
Lid geworden op: di 31 jul 2012, 16:32

Re: Poll voor meeting 2014

Bericht door frodos »

Hallo
Ik heb nog geen rooster van mijn diensten. Ik werk vaak in het weekeinde. Kies maar wat uit. Als wij komen is het toch geen heel weekeinde.
Groeten Margreet en Ronald
Loenmu

Re: Poll voor meeting 2014

Bericht door Loenmu »

Wij zijn ook graag van de partij (maar kan geen "knopje" vinden om mijn voorkeur aan te geven en doe het dus in woorden) en we zijn zowel in mei als september/oktober nog zonder plannen. Dat kan veranderen, natuurlijk, maar dat hangt ook van jullie af. Voor mij is zo'n bijeenkomst vooral fijn om tips en trucs te krijgen. We hebben onze Exclusive pas een paar maanden en zijn er dit weekend mee weggeweest, maar nog zonder "aankleding" (wc, water, eten en drinken) - eigenlijk alleen om in te slapen. En dat was weinig comfortabel, maar we moeten vast nog even wennen. Toch?
groeten,
Lodewijk en Muriel
toonkarel

Re: Poll voor meeting 2014

Bericht door toonkarel »

Hoi allemaal,

wanneer de meeting in mei is, kan ik nog volop ideeën opdoen over mijn aanpassingen die ik in de CE wil aanbrengen: bed verbreden en boiler plaatsen. Hoop dat er mensen zijn die mij daarbij van de nodige info kunnen voorzien, zodat ik gereed ben voor de eerste grote tocht in de zomervakantie.
Plaats reactie