Restaurant in je Exclusive!

Nog weg geweest? Camper gepoetst?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Restaurant in je Exclusive!

Bericht door tonenelly »

Wij staan nu in Loosbroek (NB) op camping de Heische Hoeve. Ze hebben hier iets heel bijzonders wat ik jullie niet wil onthouden, namelijk een lockdown Camperdeal. Dit houdt in dat je een viergangendiner voor twee personen in je camper geserveerd krijgt en er zit dan ook gelijk een overnachting bij op de camping. Bovendien wordt er de volgende ochtend een ontbijt bij je camper afgeleverd. Dit alles kost € 99,50 (excl. € 5,00 reserveringskosten + toeristenbelasting). Wij konden voor het eerst weer na veertien maanden genieten van een restaurantwaardig diner! Op onze website https://www.zwerfcamper.nl/loosbroek/ kun je de foto's zien van deze heerlijke gerechten. Hier kun je ook de link naar de website van de Lockdown Camperdeal vinden. Wij vinden het een echte aanrader!
Brugseb
Berichten: 283
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Restaurant in je Exclusive!

Bericht door Brugseb »

Hoi Elly, in België/Vlaanderen hebben we al geruime tijd een gelijkaardig initiatief: campermeal.be; dit zijn restaurants waar je kan overnachten en waar men dan 's avonds een diner tot bij de camper brengt. Was leuk initiatief, alleen wordt de website stilaan onbruikbaar door de vele reclame...

Intussen heb ik me lid gemaakt van camperstops Belgium, beetje vergelijkbaar met Britstops of France Passion, maar nog kleinschalig (vorig jaar pas echt gestart). Komend lang weekend gaan we even op pad, en ook volgende week wat verlof ingeschreven. Nu nog de weergoden gunstig gestemd krijgen!
groets
Bart
Plaats reactie