Weblog

Reisverslagen, leuke routes of camperplaatsen, tips etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Weblog

Bericht door tonenelly »

Beste mensen,

Van half april tot eind mei zijn wij met ons campertje naar Toscane geweest. Van deze reis heb ik onderweg een weblog bijgehouden. Misschien vinden jullie het leuk om hier eens een kijkje te nemen. Het was onze eerste lange reis met de Exclusive, want we hebben hem nu precies een jaar. Wij hebben altijd een Kip Kompakt caravan gehad, dus "klein" kamperen waren we wel gewend. De Exclusive is echter nog een stukje kleiner dan de Kip en daarom hadden we besloten het eerst een jaartje te proberen voordat we de caravan zouden verkopen. Het is ons echter zo goed bevallen, dat de Kip nu op Marktplaats staat! Dat zegt genoeg over ons enthousiasme, toch?

De link naar de weblog is: http://zwerfcamper.blogspot.com/

Het nadeel van een weblog is dat het oudste bericht helemaal onderaan staat, je zult dus wel even via het archief naar beneden moeten scrollen. Ik ben ooit nog eens van plan om een website met reisverslagen te maken, maar dat is een stuk ingewikkelder dan een weblog. Misschien moet ik eens bij jou in de leer Herman! ;)

Groetjes,
Elly
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Weblog

Bericht door liesbethr »

Hoi Ton en Elly,

Heel erg leuk al die verhalen. Wel even schrikken die pech, maar gelukkig is dat ook weer opgelost en zijn jullie weer veilig thuis.

Als ik het goed heb gelezen is jullie campertje uit 1995 en rijden jullie op benzine.

Die van ons is ook uit 1995 en rijdt op benzine. Zie je niet zoveel.
Wij hebben hem vanaf half februari j.l. en hebben er al veel plezier mee gehad.
Een reis van 6 weken zit er voorlopig nog niet in, moeten nog een aardig tijdje werken als jonge vijftigers.

Over twee weekjes drie weken door Frankrijk toeren en volgende week met dochter en vriend een paar dagen naar Limburg.
Bijlagen
op de cp in Bad Bentheim
op de cp in Bad Bentheim
P1030757-2.JPG (123.84 KiB) 8367 keer bekeken
Plaats reactie