Gasflessen

Alle technische vragen, ook van het interieur.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Gasflessen

Bericht door tonenelly »

Beste allemaal,
Op de eerste plaats willen we iedereen hele fijne kerstdagen toewensen en een prachtig 2012, met heel veel veilige kilometers in onze Exclusives!
Wij zijn van plan om dit jaar een reis van twee of drie maanden te gaan maken. We willen door Denemarken en Zweden naar de poolcirkel in Finland om daar op 21 juni (de langste dag) te zijn. Daarna willen we naar Helsinki om daar de boot naar Estland te nemen. Dan via Letland, Litouwen, Polen en Duitsland weer terug naar Nederland. Nu gaan we het natuurlijk niet met één groene gasfles redden en we weten ook niet of we in deze landen makkelijk een lege gasfles om kunnen ruilen. We willen eigenlijk een tweede gasfles meenemen, maar waar laten we die????????????? Heeft één van jullie misschien een idee of een oplossing? Als iemand van jullie ook al eens deze reis gemaakt heeft en zijn of haar ervaringen wil delen, dan houden we ons aanbevolen! We kijken uit naar een reactie.
Groetjes,
Ton en Elly
cor

Re: Gasflessen

Bericht door cor »

@ gerard
sticker met forumnaam lijkt me leuk. ik zal je een pb sturen met wat info.
misschien een apart onderwerp van maken om de belangstelling te peilen.
cor
frs
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 11:50

Re: Gasflessen

Bericht door frs »

ik heb de 2e gasfles helemaal onder de kledingkast, tussen de wielkast en het achterlicht.

overigens wat betalen jullie voor campinggas met inruil?

bij obelink - winterswijk € 19,95
Gebruikersavatar
Carel
Berichten: 29
Lid geworden op: do 18 aug 2011, 12:20
Locatie: Bollenstreek

Re: Gasflessen

Bericht door Carel »

De Camping Gaz flessen 907, zijn in Noorwegen, Zweden en Finland niet verkrijgbaar of om te ruilen.!
Informatie hierover kun je vinden in het ANWB boekje: Reisinformatie Scandinavië.
Ook voor Letland, Litouwen, Polen kan je die informatie in Reisinformatie, van het betreffende land zeker vinden.

Slaat niet op de vraag maar als tip bedoelt.
In Kroatië vullen ze op vulstations en campings de 907 zelfs bij! Voor ca. € 4,- een volle fles.

Carel
Onze VW T4 California Exclusive “Carel” uit 2003
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: Gasflessen

Bericht door tonenelly »

Hallo medecamperaars,
Bedankt voor jullie reacties. In ons bericht bedoelden we inderdaad de blauwe campinggaz-fles 907.
Onze kledingkast is aardig vol, maar ik denk dat er nog wel ruimte te maken is op de vloer bij het achterlicht.
Groetjes en nog veel camperplezier,
Ton
Plaats reactie