De avond voor het vertrek wilde ik nog even tanken, maar hoorde een raar geluid onder de motorkap.
Toen ik onder de motorkap keek zak ik de vonken in het rond springen.
Met behulp van de Wegenwacht en wat rond bellen bleek het de gevulkaniseerde poelie te zijn. De poelie de de stuurbekrachtiging en de stuurbekrachtiging aandrijft.
Deze is door de ANWB vervangen, evenals de v-snaar die er op draait.
Het rubber in deze poelie was geheel stuk. Ik begreep van de ANWB dat het wel eens meer voorkomt, maar niet bij alle T4 gebruikers.
Je kunt het ook niet zien, en periodiek vervangen heeft ook geen zin, want sommigen gaan een autoleven mee.
Gelukkig hadden we dit probleem niet op de Franse autoweg, want dan ben je aan de goden overgeleverd.
gevulkaniseerde poelie
Alle technische vragen, ook van het interieur.
Ga naar
- Algemeen
- Technisch
- Aanpassingen aan uw camper
- Te koop aangeboden / gevraagd
- Meetings
- ↳ Meeting 2021
- ↳ Meeting 2020
- ↳ Meeting 2019
- ↳ Meeting 2018
- ↳ Meeting 2017 - 15 t/m 17 september
- ↳ Nazomer uitje september 2016
- ↳ Bezoek aan Westfalia 2016
- ↳ Meeting 2015
- ↳ Meeting 2014
- ↳ Meeting 2013 12-14 april
- even voorstellen
- forumregels
- Wat heeft u vandaag met de camper gedaan?
- Reizen, weekend tripjes, leuke staanplaatsen.
- Fotoalbum
- link naar Duits forum
- Downloads
- ↳ Instructieboekje
- ↳ Test Reisemobil
- ↳ Test motorhome monthly 2001
- ↳ Handboek interieur
- ↳ Handboek exterieur
- ↳ Onderhoudstips
- ↳ Westfalia accessoires
- ↳ Zelfstudie programma
- ↳ Technische gegegvens
- ↳ Brochure, september 2000
- ↳ Brochure, augustus 1994
- ↳ Brochure, mei 2001
- ↳ Prijslijst 2001