schema bekabeling Exclusive van het camper deel

Alle technische vragen, ook van het interieur.
Plaats reactie
cor

Re: schema bekabeling Exclusive van het camper deel

Bericht door cor »

een PB gestuurd, Gr. Cor
Eefje-on-tour

Re: schema bekabeling Exclusive van het camper deel

Bericht door Eefje-on-tour »

Hier wil ik even op inhaken; bestaat er ook een beschrijving van de totale elektrische bekabeling van het camperdeel van de Exclusive 1993 ?
Mijn bus is iets ouder. Zal de bekabeling heel anders zijn of ontloopt het elkaar niet veel? -Als dit het geval is ontvang ik graag een beschrijving hiervan.

Alvast hartelijk dank.

Gr. Eefje
frodos
Berichten: 164
Lid geworden op: di 31 jul 2012, 16:32

Re: schema bekabeling Exclusive van het camper deel

Bericht door frodos »

Hallo Cor

Zou ik ook het schema mogen hebben? Misschien wil je het mij toesturen via deze mail.
Bedankt alvast en groeten Ronald
caliexclusive
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 29 jul 2022, 09:46

Re: schema bekabeling Exclusive van het camper deel

Bericht door caliexclusive »

en ongeveer 5 jaar later nog een keer dezelfde vraag: Is het mogelijk dat dit schema nog een keer gedeeld kan worden met mij? Ik zou een aantal USB oplaadpunten willen toevoegen en kijken of ik 12V naar het dakluik kan krijgen om daar een dakluik met ventilator in te plaatsen
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: schema bekabeling Exclusive van het camper deel

Bericht door Brugseb »

Zou handig zijn, mocht het nog beschikbaar zijn, om het in de downloadsectie te plaatsen hier.
Daar zit wel al een handboek in over het interieur, waar ook elektriciteit passeert.
Zelf heb ik USB laders ingebouwd op de plaats waar nu de DIN aansluiting zit, naast de zitbank. En in de zekeringskast (onder de wasbak) is nog mogelijkheid voor een extra circuit, bijvoorbeeld voor die dakventilator.
Veel succes!
Erik
Berichten: 10
Lid geworden op: do 22 jul 2021, 21:54

Re: schema bekabeling Exclusive van het camper deel

Bericht door Erik »

Als er ruimte in het schakelaar vak op het dashboard is (waar de stoelverwarming en de spiegelverwarming zit) zijn er USB units te krijgen -geheel in stijl.
https://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R4 ... b&_sacat=0
E.T.
Ik neem de BuZZZ, lijn 2...
Plaats reactie