Standkachel op continue verwarmen

Alle technische vragen, ook van het interieur.
Plaats reactie
hookeniggy
Berichten: 45
Lid geworden op: za 31 jan 2015, 11:12

Standkachel op continue verwarmen

Bericht door hookeniggy »

Wie weet waar ik m'n standkachel naar continue verwarmen kan laten ombouwen, of is dit misschien zelf te doen? :roll:
hookeniggy
Berichten: 45
Lid geworden op: za 31 jan 2015, 11:12

Re: Standkachel op continue verwarmen

Bericht door hookeniggy »

Hallo Fred,

Ik ben erachter gekomen dat ik het verkeerde instrumentenpaneel gebruikte (die op het dashboard) om de kachel aan te zetten want die schijnt geprogrammeerd te zijn op maximaal twee uur verwarmen, en na twee uur slaat hij af.
Niemand wist er raad mee, webasto niet, camper centrum niet, maar zij hebben me wel doorverwezen naar de importeur, Ehrensperger, en nu blijkt dat ik het Westfalia paneel moet gebruiken voor continue (wist ik veel)

In het Spaanse Alicante heb ik de kachel niet echt nodig, maar ik beperk me niet tot die regio.....ga ook wel eens de bergen in en dan kan het frisjes zijn hoor.
Maar ik ben ook van plan om in december naar Nederland te rijden,en vrienden door het land te bezoeken, en misschien ook op wintersport, dus dan moet het kacheltje wel lekker brommen, en moet ik wel dat vertrouwde diesel luchtje rond het busje ruiken, dat maakt het extra knus he!!

Wilde trouwens wat foto's posten hier (heb er hele gave), maar tot nu toe nog niet uitgekomen :idea:

Groetjes

Iggy
hookeniggy
Berichten: 45
Lid geworden op: za 31 jan 2015, 11:12

Re: Standkachel op continue verwarmen

Bericht door hookeniggy »

Dat lijkt me gezellig Fred, ik zal jullie vast in de Garmin zetten :arrow:
Plaats reactie