Dakluik kapot/los

Alle technische vragen, ook van het interieur.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Dakluik kapot/los

Bericht door liesbethr »

Halverwege onze vakantie kwam ik erachter dat de bovenkant van het dakluik los was bij één kant van de hefboompjes. We hebben het opgelost door er riempjes van het fietsenrek doorheen te halen. Heeft iemand anders dit probleem ook? Hoe hebben jullie dit opgelost?
P1040182-2.jpg
P1040182-2.jpg (136.29 KiB) 20459 keer bekeken
P1040184-2.jpg
P1040184-2.jpg (159.74 KiB) 20459 keer bekeken
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Dakluik kapot/los

Bericht door liesbethr »

Nee het probleem is niet opgelost.
Heb voor de zekerheid ook bandjes aan de andere kant gemaakt. Met deze bandjes werkt het gewoon en kan ik het bovendeel hopelijk niet kwijt raken.
Het dakluik wat standaard in de Exclusive zit is ca. 30 x 30 cm. Wij hebben twee zonnepanelen op het dak, dus ik weet ook niet of het mogelijk is om een groter dakluik plaatsen. Dit brengt natuurlijk ook weer kosten mee, dus zolang het met mijn oplossing blijft zitten ben ik happy.
frs
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 11:50

Re: Dakluik kapot/los

Bericht door frs »

bij vw amersfoort heb je een groter dakluik 40x40 tussen de 200 en 250 euro incl. plaatsen. Het kost weer geld maar ja je moet toch wat. Overigens zo'n groter dakluik is wel prettiger bij het koken. Succes
Leo45

Re: Dakluik kapot/los

Bericht door Leo45 »

Ik heb dat jaren geleden nieuw gekocht bij Gimeg toen verkochten ze nog aan particulieren maar bijna elke camper en caravanhandel kan er bestellen. Kijk even in hun catalogus in de winkel je moet volgens mij dit hebben:

http://www.gimeg.nl/?sc_id=978&sp_id=3603

Leo
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Dakluik kapot/los

Bericht door liesbethr »

Hoi Fred,

Heb op de Reimo-site gekeken en het door jou getoonde dakluik gevonden. Helaas moet je voor min. € 75,- bestellen. Dus misschien maar een keer een paar daagjes naar Dortmund en bij Reimo in Bochum het dakluik halen.

Hoi Leo,

Het dakluik dat jij aangaf is te groot. Kon op die site geen kleinere dakluiken vinden of ik heb niet goed gekeken.
Groet Liesbeth.
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Dakluik kapot/los

Bericht door liesbethr »

Hoi Fred,

Ik heb het dakluik gevonden en naar Gimeg een mailtje gestuurd.

Liesbeth.
Leo45

Re: Dakluik kapot/los

Bericht door Leo45 »

Ik zie net dat je in de provincie Utrecht woont, in ieder geval is Duinkerken in Hoevelaken dealer van Gimeg, zij verkopen ook alle gasspullen van hun.
Ook die keramische ringen die onder je gaspitten liggen.....

Leo
Plaats reactie