Airco pomp defect

Alle technische vragen, ook van het interieur.
Plaats reactie
Carolus
Berichten: 14
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 15:59

Airco pomp defect

Bericht door Carolus »

Volgens de VW garage is de airco pomp van onze Exclusive kapot. Heeft iemand enig idee waar dat klusje voor een zacht prijsje kan worden gedaan?
Alvast bedankt,
Carolus
frank & dominique

Re: Airco pomp defect

Bericht door frank & dominique »

2de hands??
Volgens mij kan je hiervoor buiten het VAG netwerk ook terecht.
frank & dominique

Re: Airco pomp defect

Bericht door frank & dominique »

J.F.A. schreef:Frank, jij hebt die bus toch met garantie gekocht ? Waarom niet eerst daar informeren wat je moet doen. OOK accu.

Fred
Ik weet/wist niet dat carolus zijn bus nog in garantie verkeerde, natuurlijk ga je dan éérst nahoren bij de verkoper, maar indien de garantie verstreken is zou ik toch mijn licht opsteken bij meer dan één garage officieel VAG of niet, ook is 2de hands een te overwegen optie.
En neen, ik denk niet dat een huishoudbatterij(bij mijn bus die ik in Nederland gekocht heb) onder garantie valt, en als ik vanuit Belgie naar Nederland moet om in discussie te gaan of het nu wel of geen garantie is..........was voor 370€ geholpen met net dezelfde als de originele gelbatterij bij Aca batterijen in Merksem bij Antwerpen.
Trouwens een batterij valt onder normale slijtage volgens mij net zoals banden, remmen, koppeling enz, en denk ik dat deze zelden onder garantie vallen.
Wanneer motorblok of versnellingsbak stuk gaat is het een andere zaak, zo gaat het hier in Belgie meestal.
Plaats reactie