Thedford wc lekt

Alle technische vragen, ook van het interieur.
Plaats reactie
frank & dominique

Thedford wc lekt

Bericht door frank & dominique »

Eindelijk is onze Exclusive in orde, wat een rompslomp was dat met die invoering.
Gelukkig ontdek ik een manco vooraleer we volgende week op week-end vertrekken, onze wc lekt.
Eerst liep het spoelwater(we hebben de wc nog niet gebruikt)gewoon naast de cassette en liep het water over de vloer van de toiletruimte.
Na alles opgedroogd te hebben, onder de bak, de rubber van de cassette maar ééns gedemonteerd, deze was hard en vol kalkaanslag, in azijn gelegd en soepel gemaakt met olijfolie.
Terug gemonteerd, en geen waterlek meer, maar ik kan geen water opzetten in de pot, dit loopt gewoon onmiddellijk in de cassettetank.
Ook als ik de cassettetank ondersteboven hou loopt het water gewoon langs de schuif er uit, dus dicht de schuif niet(wat al een pak minder erg is dan de afdichting tussen wc pot en cassettetank).
Ga een nieuwe afdichtingsring monteren, maar weet alleen niet hoe deze moet gemonteerd worden, want aan de onderkant van de afdichtingsrubber zin 2 uitstsparingen, waarvan ik niet weet hoe ze moeten gepositioneerd worden.

Groeten
frank & dominique

Re: Thedford wc lekt

Bericht door frank & dominique »

Nieuwe dichting, probleem opgelost!
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Thedford wc lekt

Bericht door liesbethr »

Hoi Frank,

Wat en pech met de wc. Gelukkig ben je handig en heb je het weer opgelost. Nu maar gaan genieten van de Exclusive. Veel plezier met jullie eerste uitje, dat er nog maar velen mogen volgen.
frank & dominique

Re: Thedford wc lekt

Bericht door frank & dominique »

Zullen we zeker doen, en hopelijk komt er in de toekomst nog ééns een Exclusive treffen, dan zullen we zeker er bij zijn.
Plaats reactie