2de gasfles

Alle technische vragen, ook van het interieur.
Plaats reactie
frank & dominique

2de gasfles

Bericht door frank & dominique »

Wanneer wij hopelijk binnen enkele weken starten met onze Exclusive, heb ik nog wat vragen, waarschijnlijk kom je met een volle 907 fles van Campinggas een tijdje toe, maar op is op, en dan moet je verderkunnen natuurlijk.
Daarom had ik gedacht, past er op de ontspanner geen kleinere fles van Campinggas waar je jezelf mee kan helpen zodoende je later als je een gasservise punt passeert de 907 fles kan inruilen op een volle.
De kleinere fles zou dan ergens kunnen weggestopt worden, vb bodem kleerkast.

PS, Hoe was het week-end?

Groetjes
Dirk

Re: 2de gasfles

Bericht door Dirk »

Er past ook een kleinere campinggazfles op de aansluiting. Dat hebben wij gehad maar als de gasfles onder het koken opeens leeg is is het toch wel een heel werk om een andere gasfles te installeren. (bank verschuiven beddengoed weghalen enz.) Wij hebben nu een reserve gaskooktoestel met een soort spuitbussen met gas. Die ligt kant en klaar in de bankkast en kan ook makkelijk buiten gebruikt worden. Zo een gastoestel kost ongeveer 15 Euro

Groet, Dirk
Gebruikersavatar
Wellingrwf
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 okt 2011, 22:25

Re: 2de gasfles

Bericht door Wellingrwf »

Ik heb een 20 l lpg tank onder de camper laten bouwen ( zie elders). De orginele gas fles is nu extra. Daardoor heb ik nu we een tweede gasfles over. Geintereseerd? Ook hebben we een colman benzine brander voor buiten. Het weekend was heel gezellig.
Groetjes
Ruud
Ruud & Jamaliah Welling, Assen
jodamac
Berichten: 60
Lid geworden op: do 09 aug 2012, 23:55

Re: 2de gasfles

Bericht door jodamac »

wij hadden vroeger 2 grote flessen campinggas, maar sinds enkele jaren een grote en, als reserve, een kleine.
Voor ons is dat heel handig. Dat kleintje gaat lang genoeg mee om de grote ergens om te ruilen en als het kleine leeg is gaat de grote er weer op.
Plaats reactie