Verloopstuk met ontspanner gas

Alle technische vragen, ook van het interieur.
Plaats reactie
frank & dominique

Verloopstuk met ontspanner gas

Bericht door frank & dominique »

Vandaag alles terug in oorspronkelijke staat gebracht, dus gasvoorziening terug origineel.Maar wat kom ik tekort, vanaf het knietje dat in de plastic bun komt waar de 907 fles instaat, mankeer ik de aansluiting en de darm plus de ontspanner.
De aansluiting is met een vlakke kant, mischien weet iemand welke maat en soort dit is, kan ik naar de gasboer, om het juiste aan te schaffen.


Groeten,

Frank&Dominique
frank & dominique

Re: Verloopstuk met ontspanner gas

Bericht door frank & dominique »

Niemand die dit weet, zou het dringend moeten weten waar ik dit kan krijgen, anders kan er niet gekookt worden.
Desnoods is de maat van het aansluitstukje ook al goed.
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Verloopstuk met ontspanner gas

Bericht door liesbethr »

Wanneer het jullie wel lukt om alles geregeld te krijgen en toch te komen, kan je bekijken hoe het bij de Exclusive in elkaar zit. In Hoevelaken is een grote campingzaak Van Duinkerken en daar hebben ze ook van alles wat betreft gasaanslutingen etc. Hier ben je met ca. 15 min. vanaf Leusden. Zaterdagavond toch een barbeque, dus hoef je dan niet echt te koken.

Groetjes Liesbeth.
frank & dominique

Re: Verloopstuk met ontspanner gas

Bericht door frank & dominique »

Ok heb er één gevonden, besteld bij Poptop campers in Nederland.
Geloof me of niet 3 camperzaken konden mij niet helpen, daar dit een speciale aansluiting is, de aansluitnippel heeft buitenschroefdraad en is niet conisch zoals de meeste aansluitingen.
Dus ga het nu doen zoals het moet, en alles origineel, 't is toch echt nog geen weer om er op uit te trekken, dus werken we alles rustig af.
PS. M'n afsluitdop onderaan van de watertank ontbrak ook(hoe is het mogelijk :x :x ) dus die heb ik ook dan maar nieuw besteld(Slik,7€ zonder verzending :x )
Plaats reactie