VW T4 Carthago Malibu hoogdak?

Algemene vragen en opmerkingen.
Plaats reactie
maurits
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 30 dec 2016, 18:41

VW T4 Carthago Malibu hoogdak?

Bericht door maurits »

Op onze zoektocht naar een CE kwam ik een T4 Carthago Malibu hoogdak 2.5 tdi tegen. Een broertje/zusje van de CE. Er is erg weinig info over te vinden. Worden net als de CE sinds 2003 niet meer gemaakt. Onderdelen vinden van het camper gedeelte zal lastig zijn. Heeft iemand wat meer info over de T4 Carthago hoogdak?
maurits
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 30 dec 2016, 18:41

Re: VW T4 Carthago Malibu hoogdak?

Bericht door maurits »

Gelijk heb je Fred. Ben dan ook zelf gaan kijken. Leuke bus voor wat kleinere mensen (niet voor ons 1.93/1.84 dus helaas).
Zoektocht naar CE wordt voortgezet als je wat weet?
maurits
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 30 dec 2016, 18:41

Re: VW T4 Carthago Malibu hoogdak?

Bericht door maurits »

De eerste ben ik 5 dagen eigenaar van geweest, bleek bij schoonmaken forse waterschade te hebben. Was niet vermeld!, wel netjes teruggenomen. De tweede is wat over ons budget en wel veel km's voor het geld. Bij de Gijt staat er ook een, 2.4D en rond de 300.000km. Ze vragen er 14k voor, lees en hoor echter niet veel goeds over de Gijt en een 2.4 met die km stand trekt mij ook niet echt.
Dank voor de tips.
Gebruikersavatar
Wellingrwf
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 okt 2011, 22:25

Re: VW T4 Carthago Malibu hoogdak?

Bericht door Wellingrwf »

Maurits,
Ik heb mijn california in duitsland gekocht. Er staan op mobile.de altijd een paar te koop. Invoeren is niet echt een probleem.
Success
Ruud
Ruud & Jamaliah Welling, Assen
maurits
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 30 dec 2016, 18:41

Re: VW T4 Carthago Malibu hoogdak?

Bericht door maurits »

Dank voor je reactie Ruud.
We zijn sinds een paar weken eigenaar van een mooie CE uit 2000, gekocht van een mede forum lid.
Zoektocht is voorbij :D
Plaats reactie