cassette thetford

Algemene vragen en opmerkingen.
Plaats reactie
pedrov

cassette thetford

Bericht door pedrov » ma 13 jun 2016, 12:52

Een tip: thetford brengt al jaren een fresh up set op de markt voor wc cassettes, ook die voor de exclusive. Maar ik heb gezien tegenwoordig is de cassette voor de exclusive uitgerust met wieltjes en een handvat. Zodat je wat makkelijker met cassette en inhoud loopt. Volgens mij is hij bij Obelink het goedkoopst. Wel opletten dat je hem neemt voor de juiste uitgaan. Je hebt nl links en rechts. Even naar het voorbeeld kijken of een foto van je huidige cassette maken.

J.F.A.

Re: cassette thetford

Bericht door J.F.A. » ma 13 jun 2016, 17:31

pedrov schreef:Een tip: thetford brengt al jaren een fresh up set op de markt voor wc cassettes, ook die voor de exclusive. Maar ik heb gezien tegenwoordig is de cassette voor de exclusive uitgerust met wieltjes en een handvat. Zodat je wat makkelijker met cassette en inhoud loopt. Volgens mij is hij bij Obelink het goedkoopst. Wel opletten dat je hem neemt voor de juiste uitgaan. Je hebt nl links en rechts. Even naar het voorbeeld kijken of een foto van je huidige cassette maken.
Hoi Hoi

Heb al eens gekeken op de site van Thetford en daar staat maar dat er een cassette geschikt is voor het toilet van onze Exclusives.. Inderdaad denk je dat er een cassette met wieltjes inpast, doch dit is denk ik niet juist. Deze zijn namelijk korter. Indien iemand met een Exclusive een cassette heeft met wieltjes hoor ik dit graag.

fred
MET EEN BEETJE TOLERANTIE IS HET ALTIJD VAKANTIE

pedrov

Re: cassette thetford

Bericht door pedrov » di 14 jun 2016, 11:02

Hallo Fred

Ik weet zeker dat hij past, want ik heb hem al in gebruik. Nou dacht ik dat wij de rechter nodig hadden. Maar kijk even goed naar de opstelling van de aansluiten op de oude. Groetjes Pieter.

Plaats reactie