Aankoopadvies

Algemene vragen en opmerkingen.
jodamac

Re: Aankoopadvies

Bericht door jodamac » za 18 jun 2016, 23:55

Dag Bart, mijn vrouw is van Koksijde, dus ook van W.Vlaanderen.
Wij hadden eerst een CE van 1995 (gewone diesel) en nu eentje van 2002 met turbo-diesel, airco,; cruisecontrol en goede luifel.(gekocht voor 22.500 € van iemand van deze club). Onze eerste was 18j oud en had 380.000Km. Hij rijdt nu in Engeland, waar de koper hem aanschafte ter vervanging van de zijne die 35 jaar oud was. Hij is er nog altijd heel blij mee. (aan dit leuke gezin verkocht voor 11.000 €, terwijl 2 andere kopers meer boden).
Dit berichtje om je te melden dat ik regelmatig bij mijn kinderen in Brussel en in Tervuren kom en daar (op de baan van Leuven naar Tervuren) enkele California Exclusives zag staan. Als het je interesseert wil ik wel eens gaan kijken van welk jaar die zijn, hoeveel kms en vooral,... voor welke prijs.
Groepjes, Jo Daems (Keerbergen)

Brugseb
Contacteer:

Re: Aankoopadvies

Bericht door Brugseb » ma 20 jun 2016, 10:33

Dag Jo
bedankt voor je reactie, ik kom nu en dan in de buurt van Putte en Herent. Waar ik werk, in Kortrijk, rijdt er blijkbaar een donder bordeaux CE rond, verder ken ik er hier in de buurt geen.
Die wagens in Bertem, ik vermoed dat dit van autohandel Polax is, die als Pol op 2dehands.be staat. Zou me verwonderen dat daar CE's tussen staan, maar als je passeert mag je altijd even je ogen de kost geven :) :)
Intussen toch maar weer kosten aan het doen aan mijn '92 klapdak, vertrekken 2 juli naar Zweden, en met een gescheurde poeliedemper leek me dat geen goed idee :cry: :cry:
groeten
Bart

Plaats reactie