Aankoopadvies

Algemene vragen en opmerkingen.
Brugseb
Contacteer:

Aankoopadvies

Bericht door Brugseb » di 23 feb 2016, 21:05

Hallo,
ben kersvers op dit forum maar wel vertrouwd met T4 - bezit zelf een California met klapdak, en actief op het andere forum (weetjewel), maar sinds kort over het muurtje aan het kijken. Het kriebelt om een CE aan te kopen om diverse redenen, alleen, in Belgie rijden er vermoedelijk weinig rond en graag had ik er toch eentje rustig kunnen bekijken zonder de priemende ogen van een verkoper. Al kreeg ik intussen reeds feedback van Fred. :)
Daarom: zijn er op dit forum ook Belgen die laat ons zeggen op minder dan een uur rijden van Brugge wonen? Dan hoor ik graag. Uit de ledenlijst kan ik enkel Bertev halen, die rond Gent zou wonen.

Groeten
Bart

bertev

Re: Aankoopadvies

Bericht door bertev » di 23 feb 2016, 22:43

ik woon in zaffelare dat licht naast gent.
ik weet ook niet of er veel calefornia exclusive s te vinden zijn in de streken maar de verdeler van westfalia licht wel dicht bij u.

mvg

bert

erdna60

Bericht door erdna60 » wo 24 feb 2016, 22:01

Hoi Bart.
Ik woon in hamont en rij in een blauwe vw t4 excusive bj 2000..als je hem wilt bekijken ben je van harte welkom.
Laat maar iets weten dan zorgen we dat we thuis zijn.
Vriendelijke groet.
Andre v Deurzen.
Ben ook lid van de vw exclusie club.

Brugseb
Contacteer:

Bericht door Brugseb » vr 26 feb 2016, 15:08

Bedankt voor de reactie - intussen de bus van Bert kunnen bekijken, super bedankt daarvoor.
De CE bij Discovery Campers is intussen helaas al weg - voor de vraagprijs van 14K kon dat natuurlijk niet lang duren... :( :( Volgende week een ander exemplaar gaan bekijken.

liesbethr

Bericht door liesbethr » do 03 mar 2016, 13:09

Hoi Bart,

Succes met het zoeken naar een CE.
Wie weet tot ziens bij het treffen in duitsland.

Groet Liesbeth.

Scheurbak

Bericht door Scheurbak » do 03 mar 2016, 19:31

Het kan soms helaas inderdaad zoeken zijn. Succes!

J.F.A.

Bericht door J.F.A. » vr 04 mar 2016, 11:21

Scheurbak schreef:Het kan soms helaas inderdaad zoeken zijn. Succes!
Wie mag "scheurbak " dan wel zijn. Is aangemeld op 3-3-2016 doch wij willen wel weten wat deze persoon heeft . Dus even Voorstellen svp.

Fred :mrgreen:
MET EEN BEETJE TOLERANTIE IS HET ALTIJD VAKANTIE

Brugseb
Contacteer:

Bericht door Brugseb » ma 16 mei 2016, 21:20

Hoi CE adepten

ik las ergens op dit forum dat onderdelen voor het interieur best prijzig zijn, of zelfs soms niet meer vindbaar? Ik zag een CE waarvan de kunststoffen ramen in het dak helemaal zwart geworden zijn, is dit door vochtinsijpeling? De rolgordijnen plakten aan elkaar, waren helemaal zacht geworden en met zwarte lijm-achtige en daarnaast ook "kale" plekken - ik neem aan dat deze gordijnen moeilijk te vinden zijn? Nog typische dingen waar ik moet op letten, naast klassiekers als roest en de mij bekende toestellen uit een gewone California?
greetz

J.F.A.

Bericht door J.F.A. » di 17 mei 2016, 11:23

Brugseb schreef:Hoi CE adepten

ik las ergens op dit forum dat onderdelen voor het interieur best prijzig zijn, of zelfs soms niet meer vindbaar? Ik zag een CE waarvan de kunststoffen ramen in het dak helemaal zwart geworden zijn, is dit door vochtinsijpeling? De rolgordijnen plakten aan elkaar, waren helemaal zacht geworden en met zwarte lijm-achtige en daarnaast ook "kale" plekken - ik neem aan dat deze gordijnen moeilijk te vinden zijn? Nog typische dingen waar ik moet op letten, naast klassiekers als roest en de mij bekende toestellen uit een gewone California?
greetz
Laatst gewijzigd door J.F.A. op za 18 jun 2016, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
MET EEN BEETJE TOLERANTIE IS HET ALTIJD VAKANTIE

Brugseb
Contacteer:

Bericht door Brugseb » di 17 mei 2016, 17:59

Hoi Fred
je loopt blijkbaar ambetant van mijn zoektocht? :oops: :oops: ik ben anders niet gehaast, intussen blijven we met de klapper op stap!
Ik heb een mooi exemplaar getipt aan iemand van het forum, die heeft 'em ook gekocht - het is met een druk gezin en drukke job niet altijd evident om 5u in de auto te springen om een exemplaar te gaan bekijken in Nl, en in Belgie staan ze uiterst zelden te koop... Ja ik heb er intussen 2 gezien, maar je wilt niet weten hoe die er aan toe waren...
En dan weten dat ik even twijfelde of ik mijn bus nog nieuwe dorpels zou geven :lol: :lol: die bus ziet er met zijn 380.000 km véééél beter uit. Er zal er wel eentje passeren, en hopelijk mag ik intussen nog wat specifieke vragen stellen op dit forum?

Ramen waren niet verduisterd, plastic kappen waren echt donker uitgeslagen, vooral ruitje achteraan. En die gordijntjes, daar moest je al heel hard aan trekken om ze open te krijgen, zo plakten die aaneen...

greetz
Bart
Bijlagen
ruitje bis.JPG
ruitje bis.JPG (34.36 KiB) 7778 keer bekeken

Plaats reactie