Vraagje: waar laat je 4 kampeerstoelem

Algemene vragen en opmerkingen.
Plaats reactie
H.Dubbelboer
Beheerder

Re: Vraagje: waar laat je 4 kampeerstoelem

Bericht door H.Dubbelboer » ma 17 aug 2015, 12:20

hoi Mark,

wij gerbuiken voor de stoelen en de tafel een zogenaamde cargo back van Fiamma :
http://www.obelink.nl/technische-access ... -back.html

Voor korte uitstapjes zetten we ze ook wel in de toiletruimte.

groetjes,

Herman

J.F.A.

Bericht door J.F.A. » ma 17 aug 2015, 12:43

Mark schreef:Hallo,
Mijn naam is Mark en ik ben nieuw op dit forum. Afgelopen zoner een T3 camper gehuurt. Zoek nu iets groters. Wat ik me afvraag is het volgende. Waar laat ik vier stoelen en een tafel voor buiten in de exclusief zonder dat ze in de weg staan. Het bovenbed wil ik graag gebruiken voor topmatrassen, dekbedden en kussens. Dit is dus geen optie.

Al vast dank voor reacties.

Groetjes Mark
Er zijn twee mogelijkheden: of met een aanhanger gaan rijden of en grotere camper kopen. Je weet dat bij een T4 camper de ruimte beperkt is.

Fred
Laatst gewijzigd door J.F.A. op do 27 aug 2015, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
MET EEN BEETJE TOLERANTIE IS HET ALTIJD VAKANTIE

Wellingrwf

Bericht door Wellingrwf » ma 17 aug 2015, 13:56

Mark,
Ik heb de achterban een stukje naar voren getrokken door 2 extra gaten in de rail te boren. Nu passen er de stoelen (2) en en klein tafeltje achter. Of dat ook kan met 4 stoelen en een tafel weet ik niet. Voor de tafel in de kast heb ik losse poten zodat die buiten gebruikt kan worden voor avond eten.

Groetjes
Ruud
Ruud & Jamaliah Welling, Assen

gerard

Bericht door gerard » ma 17 aug 2015, 16:23

Met een beetje beleid en passen en maten plus niet al te grote stoelen kom je een heel eind.
Bij ons ligt bovenin: 2 stoelen, kussens voor de stoelen, tafel, opdekmatras, kussens, dekbed, raamverduistering en een eigen gemaakte bedverbreder.
En dan is er nog wel een plaid of jas tussen te proppen.
Succes
Gerard

liesbethr

Bericht door liesbethr » di 18 aug 2015, 09:10

Hoi Mark,

De matrassen van het bovenbed heb ik eruit gehaald, die laten we thuis, wij gebruiken het bovenbed niet als bed.

Wij hebben bovenin 2 kampeerstoelen Dukdalf Blues (nu Aspen?), twee vouwstoeltjes Action, licht gewicht kampeertafeltje Action, zelfgemaakt groter blad voor op klaptafeltje, kussens, saapzakken, raamverduistering, bustent, eigen gemaakte bedverbreder.
Het opdekmatras ligt onder de keuken achter de bank. Met passen en meten zal deze ook denk ik nog wel boven in passen.

Voor ideëen/mogelijkheden met de Exclusive moet je maar eens bij iemand van het gaan kijken. Je mag mij ook een pb sturen, misschien woon je in de buurt.

Liesbeth

tonenelly
Contacteer:

Bericht door tonenelly » ma 24 aug 2015, 13:08

Hallo Mark,

Je mag ook wel eens bij ons een kijkje komen nemen hoe wij onze Exclusive hebben ingericht. Wij wonen in Lunteren.

Hartelijke groet,
Elly

Plaats reactie