Wasstraat voor o.a. campers, in Zeist

Algemene vragen en opmerkingen.
Plaats reactie
Brigande

Wasstraat voor o.a. campers, in Zeist

Bericht door Brigande »

tip voor mensen die in de buurt van Zeist/Utrecht wonen:
Ik heb vanmorgen mijn Exclusive, inclusief het dak!, laten wassen in de wasstraat van Kwikstraat. Hier kun je terecht met bestelwagens en campers tot 2.90 hoogte.
Kosten: € 17,50 inclusief uitgebreid voorwassen. Gratis stofzuigen ook.
Deze hele lange wasstraat is niet ver van Erica kampeerwinkel.
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Wasstraat voor o.a. campers, in Zeist

Bericht door liesbethr »

Goede tip.
Ik zag op faceboek dat hij door een wasstraat gaat. Foto's van jouw Excusive Brigande?
Vraag mijn af of dit veilig is voor de zonnepanelen die wij io het dak hebben.
Heb je ook adres en tel.nr. Kon ik niet vinden op internet.

Wij wonen in de buurt van Amersfoort en ik heb de Exclusive laten wassen bij Tmmerman Truckwash in Amersfoort, hier wordt de camper geheel met de hand gewassen. Wij hebben zonnepanelen op het dak en daar wordt rekening mee gehouden. Er wordt een waslaagje aangebracht. De camper wordt niet gedroogd.
Ik meen dat het 20 of 25 euro kostte.
http://www.timmermantransport.nl/new/in ... camperwash.

Groet Liesbeth.
Brigande

Re: Wasstraat voor o.a. campers, in Zeist

Bericht door Brigande »

Ha Liesbeth,

Ja, dat is inderdaad mijn auto, die ze gisteren op de gevoelige plaat hebben gezet (mooi toch, reclame maken voor een VW Exclusive!).
Ik begreep van hen dat zij veel tests hebben uitgevoerd om te zorgen dat elke auto er schadevrij doorheen komt. Ze zijn zelfs met Erica Kamperen aan het bezien of ze ook caravans in de wasstraat kunnen gaan wassen. De auto of caravan staat gewoon stil trouwens. Lage auto's gaan door een 40 meter lange andere wasstraat en bewegen daar dan doorheen geloof ik. De auto wordt automatisch in de was gezet, en daarna afgespoeld met speciaal water waardoor hij mooi opdroogt. De auto wordt niet droog gemaakt of zo.
Ze heten Kwikstraat XXXL en zitten in de Kwikstaartlaan, niet te verwarren met de Gulf benzinepomp die daar ook een klein wasstraatje heeft. Ze hebben een grote hal schuin tegenover Erica Kamperen.

Dank ook voor de tip in Amersfoort!
Remon&Mirjam

Re: Wasstraat voor o.a. campers, in Zeist

Bericht door Remon&Mirjam »

Hartelijk dank voor de tip!!!
Gaat geweldig makkelijk zo.....

Groet,
Remon
Bijlagen
Helemaal TOP!!! Kwikstraat XXL
Helemaal TOP!!! Kwikstraat XXL
Wasstraat Zeist.jpg (111.42 KiB) 11378 keer bekeken
Plaats reactie