Eerst maar es geprobeerd.

Algemene vragen en opmerkingen.
Plaats reactie
nev-yn

Eerst maar es geprobeerd.

Bericht door nev-yn »

Na ruim 1 jaar met de Exclusive plaats ik dan mn fotootje. Heb er inmiddels Duitsland, Zwitserland, oostenrijk, italie en frankrijk mee bereist en ga as vrijdag het kanaal over richting Schotland.
Heerlijke Camper, net iets meer dan een bus en toch overal kunnen komen met de T4 Exclusive. Al is het wel toeren maken en dan koppeling op laten komen als je halverwege de Stelviopassen stil moet staan... de turbo doet pas mee boven 2000 toeren en dat moet je even snappen. http://www.padjelanta.nl/wp-content/upl ... mieten.jpg
frank & dominique

Re: Eerst maar es geprobeerd.

Bericht door frank & dominique »

Mooi, zoek ook de bergen te verkennen, enkel, hoe moet ik toeren maken met onze automatische versnellingsbak??
nev-yn

Re: Eerst maar es geprobeerd.

Bericht door nev-yn »

Automaat, das een goeie. Ik weet het niet. met schakelen is mijn gedachte dat ik zo snel mogelijk de koppeling los moet hebben om de koppelingsplaten niet compleet af te fikken.
Ik heb begrepen dat de T4 automaat niet overbemeten is. Ik denk een algemene technische vraagbaak of garage de slimste procedure pakken. Ik denk om weg te komen flink gas tot hij loopt en daarna lekker en rustig in het groene gebied verder omhoog... in mijn geval 1e hooguit 2e versnelling.

Ik moet wel over mn eigen situatie waarin dit nodig was (2x) zeggen dat het echt om buitencategorie hellingen ging en tja, volbeladen vanuit stilstand optrekken is extreem op de Umbrailpassen of stelvio's of anderszins vergelijkbaar.
Plaats reactie