Zwarte raamomlijsting

Algemene vragen en opmerkingen.
Plaats reactie
frank & dominique

Zwarte raamomlijsting

Bericht door frank & dominique »

Op de laatste bouwjaren van de Exclusive is de raamomlijsting,( dwz. tussen de ramen) zwart(wat dan mooi doorloopt met de zwarte plaat achteraan), waarschijnlijk is dit een folie die kan gekleefd worden.
Dit maakt de witte uitvoering zoals onze Exclusive wat strakker, en minder "ijsjeskar", ooit zag ik dit item op Ebay.uk, maar kan het niet meer terugvinden, mischien is dit wel bij de VW dealer te verkrijgen, maar mischien weet iemand hier raad?
frank & dominique

Re: Zwarte raamomlijsting

Bericht door frank & dominique »

Gevonden, na lang zoeken.

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-T4-Transpo ... 2588wt_932

Nu ben ik geen Ebay koper en heb hier ook geen ervaring mee, en beschik ook niet over Visa of Pay pall, mischien kunnen we, indien er nog geïnteresseerden zijn een groepsaankoop doen via het forum, op andere forum's(BMW GS club Nederland, en Saab forum Nederland waar ik ook actief ben) worden vaak groepsaankopen gedaan.
Indien er geen intresse is, maar er wel iemand mij wil helpen, dan stort ik het geld op zijn rekening en hij besteld het item via Ebay, hoor ik het graag.
Leo45

Re: Zwarte raamomlijsting

Bericht door Leo45 »

Het is volgens mij gewoon te koop via VW, 2 jaar geleden in ieder geval nog wel. Toen is er bij mij een deel vervangen omdat ik schade had aan de schuifdeur en deurstijl. Die is toen gerepareerd in Amersfoort en daar is ook de zwarte sticker hersteld. Let wel op origineel zit de sticker onder de raamrubbers enzo.


Leo
Plaats reactie