exclusive stickers

Algemene vragen en opmerkingen.
Plaats reactie
cor

exclusive stickers

Bericht door cor »

Hallo,

Dak en kunststof achterkant worden wat erg dof en ga daar wat aan doen. De stickers moeten dan vernieuwd worden. De sticker "westfalia"is bij busshop te bestellen. De stickers "california" en "exclusive" zijn zover ik weet nergens meer te koop. Als iemand een adres heeft dan hoor ik het graag.

Nieuwe stickers laten maken is niet goedkoop. 4 St. Exclusive en 2 st. California kosten; digitaliseren ong. euro 60.--. Instellen en snijden nog eens euro 60.-- tot euro 80.-- Het materiaal is niet zo duur. Van een ander forum kende ik een hobbyist met alle apparatuur, maar die heeft het sinds een jaar helaas te druk met andere bezigheden. Het betreft dan een uni-sticker zonder rand. Met rand is volgens zeggen een tweede laag (tweede sticker), die moeilijk te bevestigen is. Kent iemand goedkopere oplossingen of een hobbyist?

Als laatste; welk lettertype? Eventueel benader ik daarvoor VW of Westfalia.

Gr. Cor
DSdokter
Berichten: 2
Lid geworden op: do 17 jan 2013, 10:38
Locatie: Woerden

Re: exclusive stickers

Bericht door DSdokter »

He Cor,

De stickers zijn te bestellen bij http://www.mosake-partners.com/californ ... -795-p.asp

Ik heb ze daar ook vandaan en ze zien er goed uit!

Groeten,

Ernst
Leo45

Re: exclusive stickers

Bericht door Leo45 »

Ach zonder stickers is ook origineel, de mijne heeft nooit stickers gehad dat was namelijk ook een optie.
Net zoals je nu een T5 kan bestellen zonder type etc etc.

Leo
Plaats reactie