Bed

Algemene vragen en opmerkingen.
Leo45

Re: Bed

Bericht door Leo45 »

Nee, het is hetzelfde bed als in een gewone California en daar zit je op de bedrand als je naar bed gaat. Kan dus moeiteloos.

Leo
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Bed

Bericht door liesbethr »

Nog een vraagje aan Dirk,

Ook wij willen uitproberen manlief boven en ik beneden slapen. Ik ben vaak vroeg wakker (en 's nachts naar de wc) en dan kan ik van het bed weer een bank maken en manlief lekker bovenin uitslapen.
Schuiven jullie het bovenbed iedere keer na een nachtje slapen in of laat je het uitgeschoven?


Liesbeth
Leo45

Re: Bed

Bericht door Leo45 »

Wij schuiven het weer in, want dat is comfortabeler.

Leo
Dirk

Re: Bed

Bericht door Dirk »

liesbethr schreef:Nog een vraagje aan Dirk,
Schuiven jullie het bovenbed iedere keer na een nachtje slapen in of laat je het uitgeschoven?
Liesbeth

Mijn vrouw slaapt boven en schuift het bed iedere keer keer in. Het beddegoed erop en zelfs een box met handdoeken. Mijn extra matrasje en dekbed rol ik op onder de keuken.
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Bed

Bericht door liesbethr »

liesbethr schreef:Hoi Leo,

De foto's zijn heel duidelijk hier kan ik wat mee.
Ik had dit ook al uitgeprobeerd met een krukje er tussen, maar mijn krukje van Crespo kwam hoger uit dus iets te groot. Ook mijn andere (vis)krukje is te hoog helaas. Hoe hoog is jouw krukje, 40 cm.?
Liesbeth
Mooi weer vandaag, dus toch nog maar even goed uitproberen en kwam er achter dat ik mijn (vis)krukje wel kan gebruiken.
Zie foto.
Bijlagen
P1040579-2.jpg
P1040579-2.jpg (112.56 KiB) 18107 keer bekeken
Leo45

Re: Bed

Bericht door Leo45 »

Mooie foto heb je al even proefgelegen?

Leo
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Bed

Bericht door liesbethr »

Hoi J.F.A.,

Mooi artikel, maar lijkt me wel veel werk.

Gerard schreef bij het onderwerp "Bovenbed inklimmen" :
Op de onderstukjes liggen 2 stukken "matras" om op zelfde hoogte uit te komen. Deze stukken kunnen tussen bank en keuken worden geschoven.
Hierover heen ligt een opdekmatras van ca 3 cm over het geheel. Zo heb je een bed van ruim 1.40 breed !
Het matras vouw je samen en kan dan bovenin liggen. Ook wanneer hier stoelen tafel enz liggen.
Om het matras doen we een dekbekhoes als laken. Het bed opmaken gaat dan zeeer snel. (tafeltjes neerzetten, kussens erop, matras erop en dekbek).

Gerard misschien is jouw oplossing wel simpeler. Heb jij ook van je bedverbreding foto's?

Groet Liesbeth.
Leo45

Re: Bed

Bericht door Leo45 »

Kijk weer terug van nu een echte duurtest, we hebben drie weken het bed zo gebruikt het enige dat ik heb veranderd is dat ik het viskrukje een kwartslag heb gedraaid ten opzichte van wat je op mijn foto's ziet. daarbij druk ik het latje dat dan het meest in de weg lig wat naar beneden, ofwel een latje komt onder de voorstoelen uit en het andere erbovenop dat houdt de boel goed vast. Ik voelde toch af en toe een stuk hout in mijn nek maar nu niet meer.

heerlijk geslapen 3 weken lang langs de Moezel, Rijn etc etc.

Leo
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Bed

Bericht door liesbethr »

Wij hebben uiteindelijk een krukje/plantentafeltje gekocht bij ikea en dat voldoet prima. Blijft wel het gegeven dat het bed best wel smal is en dat je daar wel tegen moet kunnen. Een andere optie is dat je allebei apart gaat slapen, ook niet echt gezellig. Dus kruipen we maar weer dicht tegen elkaar aan.
frs
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 11:50

Re: Bed

Bericht door frs »

ook geprobeerd met een visstoeltje en werkelijk het is grandioos.
het lijkt wel of het breder is geworden.
Meer ruimteen met een kussen en/of badlaken merk je helemaal niets van dat krukje
Plaats reactie