Bed

Algemene vragen en opmerkingen.
Leo45

Bed

Bericht door Leo45 »

Direkt na de eerste nacht in de auto was ik niet tevreden met het bed.
Om een paar redenen;
1e) een van onze honden slaapt altijd voorin bij de voetruimte van de bijrijder, dat kan haast niet meer omdat de stoel helemaal naar voren staat.
2e) als 1 van ons naar bed wil moet de ander wel mee omdat je beide stoelen moet omdraaien.
3e) veel gedoe, je moet naar buiten de stoelen draaien in het donker en natuurlijk ook als het regent.

Kortom dat kan beter.
Na wat rommelen en puzzelen het volgende bedacht en ik moet zeggen het bevalt prima.
Je klapt de bank plat en schuift hem terug tegen de aanrecht zonder dat losse opklapdeel te gebruiken.
Nu trek je de beide stoelen de leefruimte in tegen het bed aan.
Het gat tussen de stoelen vul ik op met een viskrukje van IKEA dat past precies, en over de beide stoelen met krukje leg ik daarna een dik badlaken.
Dan rol ik het opdekmatrasje uit over het geheel en e presto het bed is klaar. Je kussens liggen dan op de zittingen van de voorstoel en op het krukje.
Daarbij komt dat ook het bed nu ongeveer 25cm langer is.
Daarna heb ik alleen maar heerlijk geslapen en de hondjes ook.

Leo

p.s.
Let even op volgens de wet moet je een bed kunnen maken zonder gebruik te maken van de stoelen dus mag je dat rare klapdeel niet verwijderen maar ja je mag ook niet door rood oversteken.........
DeBuren

Bed

Bericht door DeBuren »

Leuk. Ik Kan dit eenmaal geplaatste bericht niet verwijderen
Laatst gewijzigd door DeBuren op wo 06 jul 2011, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
DeBuren

Re: Bed

Bericht door DeBuren »

Wellicht lost dit ook het probleem op van de autostoelzakken die je iedere keer moet losmaken van de voorstoelen om te voorkomen dat ze 's nachts op je hoofd hangen. Jammer dat je dan weer 2 visstoeltjes moet toevoegen aan de inventaris. In IKEA catalogus niet kunnen vinden. Foto? Groet, Lydia.
Leo45

Re: Bed

Bericht door Leo45 »

DeBuren schreef:Wellicht lost dit ook het probleem op van de autostoelzakken die je iedere keer moet losmaken van de voorstoelen om te voorkomen dat ze 's nachts op je hoofd hangen. Jammer dat je dan weer 2 visstoeltjes moet toevoegen aan de inventaris. In IKEA catalogus niet kunnen vinden. Foto? Groet, Lydia.

1 visstoeltje is genoeg tussen de twee voorstoelen maar ik heb inmiddels ook andere dingen gezien die goed werkten.
Binnenkort even kijken of het lukt een klein plankje te maken dat precies past.
Overigens wordt het krukje ook voor gasten gebruikt we hebben immers maar 2 grote stoelen bij ons.

Leo
Leo45

Re: Bed

Bericht door Leo45 »

DeBuren schreef:Leuk. Ik Kan dit eenmaal geplaatste bericht niet verwijderen

Wel toch in je eigen bericht staat naast wijzig een klein vierkantje met een kruisje.... (delete)

Leo
Leo45

Re: Bed

Bericht door Leo45 »

tukker schreef:heeft iemand een foto van dit gebeuren? lijkt mij ook erg handig.
De volgende keer dat ik het bed uitklap zal ik een fotoserie maken.

Leo
frs
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 11:50

Re: Bed

Bericht door frs »

nog steeds niet geslapen in de camper?????
Leo45

Re: Bed

Bericht door Leo45 »

Nee, maar over 2 weken gaat het gebeuren dan ben ik op de VW-busclubmeeting in Maurik.

Leo
frs
Berichten: 134
Lid geworden op: zo 14 aug 2011, 11:50

Re: Bed

Bericht door frs »

Leo45 schreef:Nee, maar over 2 weken gaat het gebeuren dan ben ik op de VW-busclubmeeting in Maurik.

Leo

zitten we in Italie.
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Bed

Bericht door liesbethr »

Ben ook benieuwd naar de foto's. Heb het geprobeerd, maar kom er toch niet helemaal uit.
Plaats reactie