Hoe gaat het met iedereen?

Algemene vragen en opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Hoe gaat het met iedereen?

Bericht door liesbethr »

Hoi allemaal,

Er is weinig beweging op het forum en nu ben ik benieuwd hoe het iedereen vergaat. Zijn we allemaal al op pad geweest of lekker aan het klussen.
Wij zijn dit jaar al een aantal keer op pad geweest. In de voorjaarsvakantie een paar daagjes Duitsland (Brüggen en Kevelaer), vorig weekeinde een nachtje Culemborg (24 en 25 april) bij de jachthaven en met de Pasen gaan we naar België (Doornik?Tournai en misschien Ieper) waar we 1e paasdag ook even een kijkje gaan nemen bij de wielerwedstrijd Parijs-Roubaix (in de buurt van het plaatsje Chéreng ). Vanuit Doornik is dit wel te fietsen zo'n 15 km. Of weet iemand een betere camperplek of een plek waar we dichterbij kunnen parkeren. Is natuurlijk ook leuk om in Roubaix zelf te gaan kijken. Alle tips zijn welkom!

Groet Liesbeth.
Leo45

Re: Hoe gaat het met iedereen?

Bericht door Leo45 »

Met ons gaat het prima we zouden het paasweekeinde weg gaan maar vanwege een erg zieke hond blijven we maar thuis.
Volgend weekeinde gaan we in ieder geval naar Zeeland (ik ga daar duiken in de Grevelingen)

Dus niet veel te melden maar ik kijk wel regelmatig of er op het forum nog wat gebeurt en zo af en toe kan ik nog iemand helpen ook....

Leo
vw_camper

Re: Hoe gaat het met iedereen?

Bericht door vw_camper »

Met ons gaat alles uitstekend. We hebben weliswaar geen Exclusive maar "slechts" een California. Dit jaar zijn we nog niet weg geweest, over een week of 3 gaan we met ons busje touren door de VS. We hebben er echt zin in.
Iedereen een fijne vakantie of voor nu een fijne voorbereiding.
vw_camper

Re: Hoe gaat het met iedereen?

Bericht door vw_camper »

Ja, ons busje gaat op de boot via zogenaamde RoRo (Roll On Roll Off). In een container kan ook, maar is duurder. We hebben geboekt bij Seabridge:
http://www.seabridge-tours.de/
Seabridge geeft meerdere malen per jaar gratis voorlichtingsbijeenkomsten, waar alles wordt uitgelegd.

Groetjes, Bert
Gebruikersavatar
Wellingrwf
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 okt 2011, 22:25

Re: Hoe gaat het met iedereen?

Bericht door Wellingrwf »

We zijn 2 weken geleden voor de tweede keer met de CE op stap geweest (2 nachten). Dat was een kennismakingen weekend van de NKC Noord in Assen/Witte. Een grote groep van 100 campers stond op de camping. Er waren maar liefst 3 CE bij. Geen van de anderen waren deelnemer aan dit forum. Wel vroeg er een of er een vereniging bestond. Die heb ik dus naar dit forum door verwezen. Het zou mooi azijn als alle CE eigenaren bij dit forum waren aangesloten. Hier in onze wijk staan nog 2 CE's. Zal eens vragen of die al deel nemen. Hoe meer deelnemers hoe meer informatie uitwisseling. Ook leuk om eens een keer een CE weekend te houden. Is die er ooit geweest?
Tot ziens
Ruud Welling Assen
Ruud & Jamaliah Welling, Assen
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Hoe gaat het met iedereen?

Bericht door liesbethr »

Hoi Ruud en alle anderen,

Het weekeind is er zeker wel eens geweest. De laatste keer was in de meivakantie van 2011. Wij hadden toen nog niet zolang de Exclusive en het was heel leuk om de anderen te ontmoeten en ideeën uit te wisselen. Degene die het had georganiseerd heeft de VW Exclusive Club ter ziele laten gaan. Hierna kwam onder de leden mailverkeer op gang en bleek dat er toch wel behoefte was aan communicatie en heeft Herman Dubbelboer dit forum gemaakt, waarvoor dank.
Ook bij mij in de buurt staan nog twee Exclusive's, zal daar ook eens een briefje onder de ruitenwisser stoppen met de website van dit forum erop.
Verder lijkt het mij zeker leuk om weer eens bij elkaar te komen. Hoor graag van iedereen of er behoefte aan is en in welke periode.
Groet Liesbeth.
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: Hoe gaat het met iedereen?

Bericht door tonenelly »

Dag allemaal,
Met ons gaat het prima! Ik ben pas gestopt met werken en omdat Ton vorig jaar al gestopt was, hebben we nu zeeën van tijd om met onze Exclusive op pad te gaan.
Op dit moment zijn we ook onderweg. We zijn vorige week dinsdag 5 juni begonnen aan een reis van ongeveer drie maanden. We willen op 21 juni op de Poolcirkel in Zweden of Finland zijn om op de langste dag ergens een Midzomernachtfeest mee te maken. Daarna reizen we door Finland naar Helsinki om met de boot over te steken naar Estland. Dan naar Letland en Litouwen om via Polen en Duitsland weer naar huis te gaan. Als jullie het leuk vinden kun je ons volgen op de weblog die ik tijdens onze reis bijhoud. De link is: www.zwerfcamper.blogspot.nl
Groetjes,
Ton en Elly Smulders
Gebruikersavatar
H.Dubbelboer
Beheerder
Berichten: 121
Lid geworden op: di 21 jun 2011, 19:15
Locatie: Emmen

Re: Hoe gaat het met iedereen?

Bericht door H.Dubbelboer »

Mooi hoor, zo'n reis naar de poolcirkel!
Wij zijn er in 2007 geweest, helemaal naar de noordkaap.
Toen nog in ons VW hefdak campertje.
We hadden toen geluk met het weer, we zaten 's morgens om 09:00 al buiten in de korte broek te ontbijten!

Noorwegen in ons favoriete vakantieland, een heerlijk land om te reizen ook!
Wij werken allebei nog en kunnen eigenlijk nooit langer dan 4 weken weg.
Maar we gaan daar niet over klagen hoor!

Regelmatig trekken we er met de camper op uit, ook gewoon een middagje ergens aan het water staan.
Bij mooi weer regelmatig in de plaats Punthorst, aan de recreatieplas "de zwarte dennen"
Hier mag je overdag namelijk op het speelveld staan vlak bij het water, ideaal!

Deze zomer hebben we Kroatië als eindbestemming. We rijden er in een paar dagen rustig naar toe 8-)

Groeten,

Herman Dubbelboer
Plaats reactie