ik mag er ook in eentje camperen!

Nieuw op het forum?
dan kunt u zich hier even voorstellen.
Eric
Berichten: 4
Lid geworden op: di 08 mei 2018, 15:52

ik mag er ook in eentje camperen!

Bericht door Eric »

DSC_0075.jpg
DSC_0075.jpg (154.28 KiB) 7678 keer bekeken
Goedendag, wij zijn Inez en Eric Voorn en zijn trots op onze Couch. Bono de hond ook. Die wilden we graag mee op vakantie en steeds een huisje huren is te duur en de boot van Pa en Ma is mee naar de hemel. Dus dacht Eric dat het tijd was voor iets anders dan boten enbesloot hij een oude Mercedes 609 Brandweerwagen te kopen en
zelf in te timmeren. Moet toch kunnen na jaren bootjesonderhoud. Doch een oog-aandoening sloeg toe en die illusie bleef. Deze "dubbel lucht" weer verkocht en na weken zoeken naar een
Optima of poptop Dehler (beetje bootje) stuitte ik op deze perfecte Exclusive.
Dit is hem helemaal dus blind en vol vertrouwen de bus gekocht. Aan gebruikt spul en ook bootjes is altijd nog niet uitgevoerd werk en dat namen we op de koop toe.
Dus door de rem getrapt, stankprobleem opgelost door het vernieuwen van een geknakte afvoerslang vanonder de wastafel, maar ook gelijk een zonnepaneel laten plakken en een nieuwe huishoudaccu geplaatst, want de kachel startte niet door te weinig Volt.
Nu kunnen we op de mooie plekken wild blijven staan als we willen en toch een fris drankje
gebruiken. We hebben langs de Westkust en de Noordkust van ons Noord Holland gestaan,
en ons ingeschreven voor Oerol op de staatsbosbeheercamping ( waar je geen stroom mag draaien.) Dat wordt Genieten !!!! En zeker met jullie kennisdragers van dit forum als back-ups.
Gegroet, Tot snel en bedankt voor het mee mogen doen. Oh ja, hij is van Mei 1996 met 216216 op de klok. Nu de distributie nog checken, en dan voelen we ons redelijk zeker.Groet,Eric.
Plaats reactie