Hallo Exclusive fans

Nieuw op het forum?
dan kunt u zich hier even voorstellen.
Plaats reactie
Nathalie

Hallo Exclusive fans

Bericht door Nathalie »

Hoi,

Ik ben Nathalie, kom uit België (regio Antwerpen) en mijn vriendin heet Sandra en woont in Tilburg. Elk apart dromen wij al heeeeeel lang van een camper. En j,a nu willen we daar samen voor gaan. De camper zal op Belgisch kenteken worden gezet.
Ik rij zelf al 5 jaar met een VW T5 verlengde bestelwagen, dus kan de voordelen van een auto/camper van die grootte goed inschatten.
Na wat zoeken, zijn we bij de Exclusive terecht gekomen. Ik ben helemaal weg van het concept, compact maar toch voor 4 personen, wat voor ons met 2 kleine kids wel een must is. En het verhoogde dak lijkt me fijner in gebruik dan een hefdak.
Online zijn er wel wat te vinden, maar tot hiertoe nog niet de juiste tegen gekomen, of hij was al verkocht ;-).
Nu hou ik de verkoopssites wat extra in het oog, maar als iemand van jullie tips heeft als er ergens een exclusive te koop komt, mag je me zeker een seintje geven.

nathalie.deroeck@icloud.com
0032 478 638576

Bedankt alvast en misschien wel tot binnenkort in onze eigen VW CE!

Groeten,

Nathalie & Sandra
Brugseb
Berichten: 283
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Hallo Exclusive fans

Bericht door Brugseb »

Goeiedag en welkom
hier een dromer uit Brugge, momenteel met een klapdak-exemplaar.
Veel CE's rijden er niet rond in België... momenteel staat er wel eentje te koop in Oostende, ben die gaan bekijken en lijkt een zeer degelijke basis voor sterk bespreekbare prijs - met dat geld kan je de bus helemaal laten herspuiten, weet je ook meteen wat je in handen krijgt.
Mocht je meer willen weten, heb nog wel foto's staan (en heb geen enkele band met die verkoper).
greetz
Bart & Caro
Nathalie

Re: Hallo Exclusive fans

Bericht door Nathalie »

Hey Bart,

Die van Oostende heb ik gezien op de camperbeurs in Antwerpen. Mooie CE, maar dat hij moet herspoten worden en geen airco heeft is voor mij een no go.
Maar zelf dus ook geen interesse?

Groetjes,

Nathalie
Brugseb
Berichten: 283
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Hallo Exclusive fans

Bericht door Brugseb »

@ Nathalie
Zoals je zegt, er is wel werk aan, airco is hier ook een must, en de bus is intussen blijkbaar al in andere handen overgegaan want niet meer de originele verkoper; bovendien was ook de servo lek volgens mij. Mocht ik het budget hebben dan ging ik voor deze: https://www.mobile.de/nl/Auto/Volkswage ... 15112.html is gekend hier op het forum en prijs nog bespreekbaar (als je interesse zou hebben, stuur effe PB voor coördinaten)
@ Fred
Klopt helemaal Fred; interesse blijft, soms ga ik kijken, maar budget is gelet op combinatie van ziekte en uit de hand gelopen verbouwing redelijk beperkt op dit moment, dus blijven we zolang wel met onze kleine groene klapper rondrijden. Intussen wel een aantal andere mensen de weg naar een CE gewezen. Wellicht gaat mijn MGB in de verkoop dit jaar, schept weer wat verwachtingen :P :lol:
Nathalie

Re: Hallo Exclusive fans

Bericht door Nathalie »

Hoi Bart,

Bedankt voor de tip. Maar hoop eentje te vinden met +/- 200.000 km. Dus ik blijf geduld hebben.

Tips blijven welkom ;)

Nathalie
Brugseb
Berichten: 283
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Hallo Exclusive fans

Bericht door Brugseb »

Van hoge km standen hoef je anders echt geen schrik te hebben bij een 2.5 TDI waarvan het onderhoud en distributiewissel correct is uitgevoerd. Deze motoren draaien vlot tot 600 - 700.000 en meer, ik vermoed niet dat je dat ooit zal bereiken tenzij jullie wilde plannen hebben.
Dat is anders bij een gewone 2.4 D, onze bus kreeg op 364 K een ruilmotor - maar ik ga ervan uit dat jullie tenminste voor de 102 pK gaan...
Gebruikersavatar
Wellingrwf
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 okt 2011, 22:25

Re: Hallo Exclusive fans

Bericht door Wellingrwf »

Wij hebben die van ons in Duitsland gekocht in 2011. Bij Mobile.de zijn er nog steeds verscheidene te koop zie:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... usage=USED

Import in NL was niet moeilijk. Zie ook mijn article over prijsvergelijking.

Groeten
Ruud
Ruud & Jamaliah Welling, Assen
Plaats reactie