Hallo Exclusive fans

Nieuw op het forum?
dan kunt u zich hier even voorstellen.
Plaats reactie
Nathalie

Hallo Exclusive fans

Bericht door Nathalie »

Hoi,

Ik ben Nathalie, kom uit België (regio Antwerpen) en mijn vriendin heet Sandra en woont in Tilburg. Elk apart dromen wij al heeeeeel lang van een camper. En j,a nu willen we daar samen voor gaan. De camper zal op Belgisch kenteken worden gezet.
Ik rij zelf al 5 jaar met een VW T5 verlengde bestelwagen, dus kan de voordelen van een auto/camper van die grootte goed inschatten.
Na wat zoeken, zijn we bij de Exclusive terecht gekomen. Ik ben helemaal weg van het concept, compact maar toch voor 4 personen, wat voor ons met 2 kleine kids wel een must is. En het verhoogde dak lijkt me fijner in gebruik dan een hefdak.
Online zijn er wel wat te vinden, maar tot hiertoe nog niet de juiste tegen gekomen, of hij was al verkocht ;-).
Nu hou ik de verkoopssites wat extra in het oog, maar als iemand van jullie tips heeft als er ergens een exclusive te koop komt, mag je me zeker een seintje geven.

nathalie.deroeck@icloud.com
0032 478 638576

Bedankt alvast en misschien wel tot binnenkort in onze eigen VW CE!

Groeten,

Nathalie & Sandra
Brugseb
Berichten: 283
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Hallo Exclusive fans

Bericht door Brugseb »

Goeiedag en welkom
hier een dromer uit Brugge, momenteel met een klapdak-exemplaar.
Veel CE's rijden er niet rond in België... momenteel staat er wel eentje te koop in Oostende, ben die gaan bekijken en lijkt een zeer degelijke basis voor sterk bespreekbare prijs - met dat geld kan je de bus helemaal laten herspuiten, weet je ook meteen wat je in handen krijgt.
Mocht je meer willen weten, heb nog wel foto's staan (en heb geen enkele band met die verkoper).
greetz
Bart & Caro
Nathalie

Re: Hallo Exclusive fans

Bericht door Nathalie »

Hey Bart,