Tips aankoop t4 california

Nieuw op het forum?
dan kunt u zich hier even voorstellen.
H muller
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 11 sep 2016, 10:15

Tips aankoop t4 california

Bericht door H muller »

Goedemiddag mensen
Ik heb een vraag m.b.t de aankoop van een t4 calafornia exclusive .Het is een camper van het bouwjaar 1998 ziet er goed uit binnen en buiten .is apk gekeurd tot aug 2017 zonder aantekening .distributie is vervangen bij 170000 k hij heeft 220000 gelopen .heb een proefrit gemaakt verliep soepel .. wat mag hij gemiddeld kosten ...? er word 19900 voor gevraagd .waar moet ik op letten gr herman
H muller
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 11 sep 2016, 10:15

Re: Tips aankoop t4 california

Bericht door H muller »

Hallo Fred
Thanks voor je reactie
Ik heb geprobeerd een foto te plaatsen is jaamer enoeg niet gelukt .waar het mij omgaat of de prijs die ze er voor voor vragen redelijk is .Ik ga er dinsdag weer heen om.verder onderzoek te doen . We zijn.op 19000 uit komen .Vind ik eigenlijk nog veel gr herman
H muller
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 11 sep 2016, 10:15

Re: Tips aankoop t4 california

Bericht door H muller »

Thanks fred
Morgen ga ik er weer naar toe . De prijs is aantrekkelijk.hij ziet er zeker net zo goed uit als de witte die je mij hebt gestuurd vriendelijke gr herman
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Tips aankoop t4 california

Bericht door Brugseb »

Hoi Herman

Fred volgen: alles elektrisch binnen moet werken, herstellingen zijn vaak duur; gordijntjes boven trouwens ook...
Roest na '98 valt normaal wel mee, wielkasten vooraan bekijken, en instapbakken portieren even opheffen.
220 k is voor een 2,5 TDI met onderhoud een peulschil.

Er staat er trouwens nog een leuke bij Angelier Campers, van 2000 en met maar 120K op de teller, zelfde vraagprijs. Wellicht een inruil, dus zeker een bod doen :D

Hou ons op de hoogte hé

grtz
Bart
H muller
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 11 sep 2016, 10:15

Re: Tips aankoop t4 california

Bericht door H muller »

Hallo Bart
Ik heb nog wat onderzoek gedaan , en wat informatie opgevraagd bij RDW .de afgelopen 5 jaar heeft hij bij de apk keuring iedere keer een code ac4 gehad betekend een stuur of fuseekogel aanwezig met slijtagespeling kleiner of gelijk aan 1,0 mm .Is dit een dure reparatie?
En hij had bij 21000 een onderhoudsbeurt moeten hebben gehad .Verder komt hij bij het ondezoek wat ik heb gedaan er goed uit
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Tips aankoop t4 california

Bericht door Brugseb »

Hoi Herman

vermoed dat je zo'n fuseekogel 20 euro kost, monteren is wat lastig (geperst) en heb je speciale tool nodig, maar een garage met geschikt materiaal zal daar geen 2u voor nodig hebben. Nadien nog even spoor laten controleren bij een bandencentrale. Mocht je zoiets zelf willen proberen, op Weetjewel zijn er wel mensen die zo'n tool liggen hebben.
Dus nee, geen schrikwekkende kosten...
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Tips aankoop t4 california

Bericht door Brugseb »

Brugseb schreef:Hoi Herman

vermoed dat zo'n fuseekogel 20 euro kost, monteren is wat lastig (geperst) en heb je speciale tool nodig, maar een garage met geschikt materiaal zal daar geen 2u voor nodig hebben. Nadien nog even spoor laten controleren bij een bandencentrale. Mocht je zoiets zelf willen proberen, op Weetjewel zijn er wel mensen die zo'n tool liggen hebben.
Dus nee, geen schrikwekkende kosten...
H muller
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 11 sep 2016, 10:15

Re: Tips aankoop t4 california

Bericht door H muller »

Thanks Fred

Dat stelt mij wel wat gerust .plus dat het repareren geen mega kosten opleveren .Ik ha deze camper vanmiddag nog eens goed na kijken en dan staat niks in de weg om hem te kopen .Je hoort nog van mij vriendelijke groet herman
Brugseb
Berichten: 286
Lid geworden op: vr 19 feb 2016, 14:08
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: Tips aankoop t4 california

Bericht door Brugseb »

die bij Angeliers (tenzij hij ondertussen weg is, vermoed eerder dat hij nog niet op de site staat)
http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en ... e=lr&pos=5
H muller
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 11 sep 2016, 10:15

Re: Tips aankoop t4 california

Bericht door H muller »

Hallo Fred en Bart

Ik heb gisteren de camper gekocht . Meteenm mee genomen .Hij loopt geweldig heerlijk bus .Was s.middags nog aardig warm.buiten , dus airco aangezet en rustig richting Arnhem gereden .Wat een geweldig gevoel zo.n huisje op wielen . Ga er veel van genieten samen met mijn partner vriendelijke groet mannen ikmkom.jullie vast nog wel een keer tegen .
Plaats reactie