MEETING 2015

18 t/m 20 september 2015
J.F.A.

MEETING 2015

Bericht door J.F.A. » ma 30 mar 2015, 09:18

Waar en wanneer zou dit zijn ??? en wie is de organisator dit jaaar ? Zijn er al mensen die zich willen aanmelden ??? Nou wij wel hoor. :lol:

Joke en Fred
MET EEN BEETJE TOLERANTIE IS HET ALTIJD VAKANTIE

Jeroen

Re: MEETING 2015

Bericht door Jeroen » zo 12 apr 2015, 23:48

Dag allemaal,

Wat was het een geweldig weekend; Ton en ik hebben er heel erg van genoten! Het uitwisselen van technische snufjes, de ervaringen van andere Exclusivebezitters en zoals Fred en Joke al zeiden, de verhalen van Ruud en Jamaliah over hun reis naar Wladiwostok waren ontzettend interessant. Het werk op zaterdagmiddag, de barbecue en het kampvuur waren ook een groot succes. Al met al hebben we een heel erg gezellig weekend gehad, dat helaas voor Ton minder prettig eindigde. Zijn migraine heeft tot zondagavond laat geduurd, zodat we 's nachts in Baarn moesten blijven. Maandagochtend was hij weer aardig opgeknapt en om half negen reden we naar huis.

Voor volgend jaar hebben we met zijn allen al een weekend gepland, het wordt weer het derde weekend van september op 18, 19 en 20 september; zet hem vast in je agenda! Pieter en Jeanne hadden het idee om een bezoek aan de Westfaliafabriek in Duitsland te koppelen aan de Exclusivemeeting. In principe wil ik wel proberen om contact te leggen met deze fabriek. Pieter en Jeanne kennen een camping daar in de buurt, dus misschien is dat wat? Als dit niets wordt dan kunnen we eventueel wel weer terug naar ons landgoedkamp in Baarn. Maar misschien heeft iemand anders een geweldig idee voor de meeting 2015 en wil dat organiseren; graag zelfs!

Nog even ter herinnering: de foto's die je gemaakt hebt, kun je met "We Transfer" naar Herman mailen, die er dan één map van maakt op het forum.

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de gezelligheid, jullie inbreng, de saamhorigheid en ik wil met name Simon en Pieter (Pedrov) bedanken voor hun hulp op zondag toen Ton het noodgedwongen moest laten afweten.

Lieve mensen, dit was het voor dit moment. Ik hoop dat de meeting 2015 net zo'n succes wordt als dit weekend. We houden elkaar op de hoogte!

Hartelijke groet,
Elly
CE 2.5 TDI Automaat van 2001 (gechiptuned d.m.v. re-mappen naar 132pk/310nm)

tonenelly
Contacteer:

Bericht door tonenelly » ma 13 apr 2015, 11:40

Hallo Jeroen,

Volgens mij is er iets misgegaan met het plaatsen van jouw bericht. Ik zie nl. alleen mijn eigen bericht dat ik geplaatst heb na de meeting van 2014! Ik neem aan dat dit niet de bedoeling was, maar ik ben wel benieuwd wat jij als antwoord wilde geven op het berichtje van Fred. Misschien wilde jij je wel aanmelden als organisator voor 2015. ;) Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Elly

liesbethr

Bericht door liesbethr » vr 17 apr 2015, 11:00

Bij ons staat de datum voor de meeting al genoteerd in de agenda hoor!
Ben ook benieuwd wie zich aanmeld vor de organisatie

Groetjes Liesbeth

erdna60

Bericht door erdna60 » za 25 apr 2015, 21:37

Hoi allemaal als de meeting doorgaat zullen wij ook weer komen .was erg gezellig en een pluim voor Elly
groetjes Andre en Jannie. Uit Belgie.7

tonenelly
Contacteer:

Bericht door tonenelly » zo 03 mei 2015, 09:59

Dag allemaal,

Zoals ik vorig jaar beloofde, ben ik bezig om een bezoek aan de Westfalia fabriek te organiseren zodat we daar in de buurt de meeting 2015 kunnen gaan houden. Het gaat waarschijnlijk lukken en ook in september, maar het weekend van 18, 19 en 20 september is wat hen betreft niet helemaal zeker. Over een week of drie weet ik meer en dan laat ik het jullie onmiddellijk weten. Wordt vervolgd.....

Groetjes,
Elly

J.F.A.

Bericht door J.F.A. » di 05 mei 2015, 14:32

Hoi Elly en Ton.

Lijkt ons ontzettend leuk deze meeting . Hoop dat het dooorgaat. Wij zullen er zijn.

Joke en Fred

Familievos

Bericht door Familievos » vr 08 mei 2015, 21:26

Hoi allemaal,

Wij zijn ook graag weer van de partij. De fabriek van Westfalia bezoeken zou ook bijzonder zijn.
Ik zal ook nog onze foto's naar Herman sturen; sorry voor late actie.

Groetjes, Peter, Casper, Nathan en Nancy Vos

Martin

Meeting 2015

Bericht door Martin » vr 15 mei 2015, 11:28

Dag allemaal,

Vorig jaar waren wij helaas niet in de gelegenheid om de meeting bij te wonen. Nu zijn wij zeker van plan om te komen.
De data staan genoteerd!

Groet,
Hanny en Martin kriekaard

J.F.A.

Bericht door J.F.A. » zo 21 jun 2015, 09:34

tonenelly schreef:Dag allemaal,

Zoals ik vorig jaar beloofde, ben ik bezig om een bezoek aan de Westfalia fabriek te organiseren zodat we daar in de buurt de meeting 2015 kunnen gaan houden. Het gaat waarschijnlijk lukken en ook in september, maar het weekend van 18, 19 en 20 september is wat hen betreft niet helemaal zeker. Over een week of drie weet ik meer en dan laat ik het jullie onmiddellijk weten. Wordt vervolgd.....

Groetjes,
Elly
Hoi Elly en Ton.

WE zijn alweer een aantal weken verder, hebben jullie nog iets gehoord van de Fabriek ??? Zijn erg benieuwd.

Joke en Fred

Plaats reactie