Terugblik op meeting 2014

19 t/m 21 september 2014
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Terugblik op meeting 2014

Bericht door tonenelly »

Dag allemaal,

Wat was het een geweldig weekend; Ton en ik hebben er heel erg van genoten! Het uitwisselen van technische snufjes, de ervaringen van andere Exclusivebezitters en zoals Fred en Joke al zeiden, de verhalen van Ruud en Jamaliah over hun reis naar Wladiwostok waren ontzettend interessant. Het werk op zaterdagmiddag, de barbecue en het kampvuur waren ook een groot succes. Al met al hebben we een heel erg gezellig weekend gehad, dat helaas voor Ton minder prettig eindigde. Zijn migraine heeft tot zondagavond laat geduurd, zodat we 's nachts in Baarn moesten blijven. Maandagochtend was hij weer aardig opgeknapt en om half negen reden we naar huis.

Voor volgend jaar hebben we met zijn allen al een weekend gepland, het wordt weer het derde weekend van september op 18, 19 en 20 september; zet hem vast in je agenda! Pieter en Jeanne hadden het idee om een bezoek aan de Westfaliafabriek in Duitsland te koppelen aan de Exclusivemeeting. In principe wil ik wel proberen om contact te leggen met deze fabriek. Pieter en Jeanne kennen een camping daar in de buurt, dus misschien is dat wat? Als dit niets wordt dan kunnen we eventueel wel weer terug naar ons landgoedkamp in Baarn. Maar misschien heeft iemand anders een geweldig idee voor de meeting 2015 en wil dat organiseren; graag zelfs!

Nog even ter herinnering: de foto's die je gemaakt hebt, kun je met "We Transfer" naar Herman mailen, die er dan één map van maakt op het forum.

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de gezelligheid, jullie inbreng, de saamhorigheid en ik wil met name Simon en Pieter (Pedrov) bedanken voor hun hulp op zondag toen Ton het noodgedwongen moest laten afweten.

Lieve mensen, dit was het voor dit moment. Ik hoop dat de meeting 2015 net zo'n succes wordt als dit weekend. We houden elkaar op de hoogte!

Hartelijke groet,
Elly
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Terugblik op meeting 2014

Bericht door liesbethr »

Hoi allemaal,

Het was echt super gezellig. Wanneer je naar de foto's kijkt geniet je nog na.
Onze foto's zijn ook doorgestuurd naar Herman, dus hou de link in de gaten
https://www.dropbox.com/sh/0bg9yia0aaoi ... =340469890

Elly, Ton en Chris bedankt voor de organisatie.

In ieder geval tot volgend jaar in.........
We houden contact via het forum.

Groetjes Liesbeth en Pieter
Gebruikersavatar
Wellingrwf
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 okt 2011, 22:25

Re: Terugblik op meeting 2014

Bericht door Wellingrwf »

Elly en Ton,
Het was inderdaad geweldig. Bedankt.
Om by westfalia op bezoek te gaan lijkt me ook wel wat. ~~~~We houden het weekend in september vrij (als we niet weer ver op reis zijn. Ik zal zo de foto's op de site plaatsen (zijn wel vergelijkbaar met wat er al staat)
Ruud
Ruud & Jamaliah Welling, Assen
Plaats reactie