Routebeschrijving + alle informatie

19 t/m 21 september 2014
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Routebeschrijving + alle informatie

Bericht door tonenelly »

Beste allemaal,

Over tweeëneenhalve week is het zover: De Exclusivemeeting van 19 – 21 september 2014. Op dit moment hebben 14 Exclusivebezitters zich definitief ingeschreven. Dit zijn:
  • Herman, Agnes en Julia Dubbelboer
    Riet en Willem Willemsen
    Peter, Nancy, Casper en Nathan Vos
    Cees en Coby Kanters
    Pieter en Jeanne v.d. Schans
    Joke en Fred
    Fam. Hasbach
    Ruud en Jamaliah Welling
    Simon en Sytske
    Liesbeth en Pieter
    Fam. Van Deurzen + eventueel kleinzoon (België)
    Wietze en Fennie Groothuis
    Chris
    Ton en Elly Smulders
Er waren nog meer mensen die zich een paar maanden geleden al opgegeven hadden (sommigen onder voorbehoud), maar dit is zó lang geleden, misschien zijn je plannen inmiddels gewijzigd. Zou je je in elk geval nog een keer willen opgeven, dan kan ik je naam ook op de lijst zetten. Je kunt me ook gewoon een mailtje sturen (ellysmulders@hetnet.nl).

Alle informatie over dit weekend vind je hieronder.

Routebeschrijving naar Landgoedkamp Buitenzorg in Baarn
Het terrein ligt middenin in het bos aan een onverhard zandpad dat normaalgesproken verboden is voor auto’s. Het terrein heeft uiteraard geen postadres, maar het dichtstbijzijnde adres is dat van het Bosbad in Baarn.

Ga naar de Hilversumsestraatweg, die loopt tussen Hilversum en Baarn. Neem op deze weg de afslag naar het Bosbad/Midgetgolfbaan (Bosbadlaan 4, 3744 KD Baarn). Vanaf dit punt zullen wij zelf routebordjes ophangen naar het terrein. Houd er wel rekening mee dat je een houten slagboom moet openen en weer sluiten. De weg loopt óm het zwembad heen, langs de tennisbaan en midgetgolfbaan. Hierna scherpe bocht naar links (zie bijgaande plattegrond).

Verdere informatie
  • • Aankomst: vrijdagmiddag 19 september ná 15.00 uur
    • Vertrek: zondagmiddag 21 september
    • Kosten: Geen
    • Gezamenlijke koffie/thee/fris/bier/wijn-momenten. Iedereen neemt zijn eigen consumpties mee, want we hebben niet zoals vorig jaar een groepsaccommodatie. We hebben wel drie partytenten die we bij slecht weer zullen opzetten.
Programma:
  • • Vrijdagmiddag kennismaken en Exclusive-ervaringen uitwisselen onder het genot van de zelfmeegebrachte consumpties.
    • Zaterdagochtend gezamenlijk koffie-/theedrinken. Wij zorgen voor iets lekkers bij de koffie.
    • Na de lunch vertrekken we om 13.15 uur en gaan we van 13.30 – 16.00 uur werkzaamheden voor de boswachter verrichten. Van elk stel moet er minimaal één persoon meewerken. Kinderen onder de 16 jaar mogen niet meewerken. Als van één stel allebei de personen wegens fysieke problemen dit niet kunnen, dan wordt er voor dit weekend een uitzondering gemaakt en is dit geen probleem. Je hoeft geen bosgereedschap zoals zagen e.d. mee te brengen, daar zorgen wij voor.
    • De werkzaamheden die we gaan doen liggen op ruim een half uur lopen vanaf het terrein. Als je dus je fiets mee kunt nemen, dan ben je er in 10 minuten. Heb je geen fiets, dan breng ik je met mijn auto, desnoods rijd ik een paar keer heen en weer, want het is niet handig om met de Exclusive te gaan.
    • Zaterdagavond gaan we gezellig met zijn allen barbecueën, Iedereen neem zelf zijn eigen vlees, sausjes, salade en stokbrood mee. Wij hebben wel een grote barbecue kunnen regelen, maar die is niet zo groot als die van vorig jaar. Als je dus zelf een barbecue hebt, dan zou het fijn zijn als je die meebrengt.
    • Na de barbecue gaat Ton een kampvuur stoken (uiteraard als het niet te hard regent, maar onder een paraplu is het ook gezellig……).
    • Zondag kan iedereen naar eigen inzicht indelen om b.v. de prachtige omgeving te verkennen, maar voor de liefhebbers drinken we weer gezamenlijk thee en/of koffie.
    • Omdat het geen camping is, is er geen sanitairgebouw. We zetten een toilettent op (gat in de grond met een berg zand er naast) waar je eventueel ook je chemisch toilet in kunt legen. Er is wel een kraan in het bos waar je met een jerrycan water kunt halen.
Volgens mij hebben we zo de belangrijkste punten voor jullie op een rijtje gezet. Als je toch nog vragen hebt, dan kun je uiteraard altijd mailen naar ellysmulders@hetnet.nl

Op de weblog http://www.landgoedkampbuitenzorg.blogspot.nl vind je informatie over het Landgoedkamp en kun je alvast een beetje de sfeer proeven. We gaan er met zijn allen een geweldig weekend van maken!

Hartelijke groet,
Chris, Ton en Elly
Laatst gewijzigd door tonenelly op wo 17 sep 2014, 14:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: Routebeschrijving + alle informatie

Bericht door tonenelly »

In bovenstaand bericht heb ik het over de bijgaande plattegrond; maar dan moet ik hem er ook wel bij doen natuurlijk! :?
Hier is die dan toch nog....
Routebeschrijving Buitenzorg.jpg
Routebeschrijving Buitenzorg.jpg (100.07 KiB) 13384 keer bekeken
Loenmu

Re: Routebeschrijving + alle informatie

Bericht door Loenmu »

Excuses; wij hadden ons aangemeld in het voorjaar maar de laatste informatie heb ik helemaal gemist. Heb - heel suf - gedacht dat als er een bericht op het forum zou verschijnen ik automatisch een melding zou krijgen. Niet dus.... Hoe het zij; wij kunnen dit jaar alsnog niet mee. Ik heb de maandag erna een zware zaak en de kans is levensgroot dat ik dat weekend daaraan moet werken. Heel erg jammer. We wensen jullie een goed, warm, droog en inspirerend weekend!
Lodewijk en Muriel
Plaats reactie