Belangrijk! Inschrijven vóór 31 augustus!!!!

19 t/m 21 september 2014
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Belangrijk! Inschrijven vóór 31 augustus!!!!

Bericht door tonenelly »

Beste forumleden,

Het begint op te schieten. Volgende maand is de Exclusivemeeting in Baarn. Omdat we enkele maanden geleden al begonnen met de organisatie, zijn de meeste inschrijvingen "onder voorbehoud" geweest. Nu moeten we toch wel de definitieve aantallen weten want bij minder dan 10 deelnemers gaat het helaas niet door. Schrijf je dus in vóór 31 augustus.

Om je alvast in de stemming te brengen, klik dan op de volgende URL, want dan kom je op de weblog van ons landgoedkamp. http://www.landgoedkampbuitenzorg.blogspot.nl

Dit weekend is dus een extra weekend, alleen voor de Exclusivemeeting. De boswachter heeft ons toestemming gegeven om hier op 19, 20 en 21 september te staan en we gaan dan op zaterdag wat boswerk doen. Zaterdagavond gaan we barbecueën en net als vorig jaar, neemt iedereen zijn eigen vlees, salade en stokbrood mee. Na de barbecue gaat Ton een kampvuur stoken.

Dus als je je al eerder hebt ingeschreven, moet je het nogmaals doen, want bij minder dan 10 namen als antwoord op dit bericht, moeten we het helaas afblazen. Maar we gaan er van uit dat er in september minimaal 10 Exclusives op het terrein staan! We kijken uit naar jullie antwoord!

Hartelijke groet,
Ton, Elly en Chris
Gebruikersavatar
H.Dubbelboer
Beheerder
Berichten: 121
Lid geworden op: di 21 jun 2011, 19:15
Locatie: Emmen

Re: Belangrijk! Inschrijven vóór 31 augustus!!!!

Bericht door H.Dubbelboer »

Hoi Ton, Elly en Chris,

Wij zullen er zijn met z'n drieën.

groeten.

Herman
Familievos
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 10 aug 2014, 17:27

Re: Belangrijk! Inschrijven vóór 31 augustus!!!!

Bericht door Familievos »

Wij zijn nieuw op het forum en willen graag van
de partij zijn in september. We hebben onze
witte exclusive sinds maart vorig jaar.

We nemen onze kinderen graag mee.

tot dan,
Peter, Nancy, Casper en Nathan Vos (8 en 6 jaar)
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: Belangrijk! Inschrijven vóór 31 augustus!!!!

Bericht door tonenelly »

De aanmeldingen beginnen binnen te komen. We hebben nu drie definitieve aanmeldingen op het forum, t.w. de families Dubbelboer, Willemsen en Vos. Via e-mail heb ik een aanmelding van de familie Canters binnengekregen en met onszelf en Chris erbij, zitten we nu op zes definitieve aanmeldingen en de inschrijftermijn loopt nog tweeëneenhalve week! Ik heb dus goede hoop dat we binnenkort minimaal aan de tien Exclusives zitten. Ik heb er zin in!

Groetjes,
Elly
toonkarel

Re: Belangrijk! Inschrijven vóór 31 augustus!!!!

Bericht door toonkarel »

Hoi,

wij komen ook met z'n tweeën, de familie Hasbach.
Simonpols
Berichten: 4
Lid geworden op: di 04 okt 2011, 20:55
Locatie: Breezand

Re: Belangrijk! Inschrijven vóór 31 augustus!!!!

Bericht door Simonpols »

Hoi exclusievelingen, wij komen ook , groetjes Simon en Sytske
Gebruikersavatar
Wellingrwf
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 okt 2011, 22:25

Re: Belangrijk! Inschrijven vóór 31 augustus!!!!

Bericht door Wellingrwf »

Wij halen het! Nu bij de grens met Latvia. Teller op 39.000 km en loopt nog als een zonnetje. Hoewel we die niet zo vaak zien.
We willen er dus graag bij zijn op de treffen op 19 september. Kunnen we nog weer wat tips uit wisselen.
Ruud en Jamaliah Welling
Ruud & Jamaliah Welling, Assen
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: Belangrijk! Inschrijven vóór 31 augustus!!!!

Bericht door tonenelly »

Hallo Ruud en Jamailah,

Geweldig dat jullie bij de meeting kunnen zijn!!! Ik hoopte het al en ik denk dat het voor sommige mensen nog een extra motivatie is om te komen en jullie verhalen te kunnen horen! Ook de aanpassingen die jullie aan Passe Partout hebben aangebracht zijn natuurlijk interessant voor de techneuten onder de Exclusivebezitters!

Ruud en Jamailah, ik wens jullie nog een goede reis terug en tot 19 september!!!!

Hartelijke groet,
Elly
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Belangrijk! Inschrijven vóór 31 augustus!!!!

Bericht door liesbethr »

Hoi allemaal,

Wij zullen er ook weer bij zijn. Heb het al aan Elly doorgegeven. We hebben er veel zin in om oude en nieuwe Exclusivelingen te onmoeten.

Tot 19 september,
Liesbeth en Pieter.
Plaats reactie