Inschrijven voor 19, 20 en 21 september

19 t/m 21 september 2014
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 51
Lid geworden op: di 20 nov 2012, 13:18
Locatie: Geulle
Contacteer:

Re: Inschrijven voor 19, 20 en 21 september

Bericht door Henk »

Jammer, maar helaas.
Wij kunnen er dit jaar niet bij zijn.
Hopelijk een volgende keer wel.
Veel plezier
Marjo en Henk
[
c.a.kanters
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 28 aug 2011, 12:22

Re: Inschrijven voor 19, 20 en 21 september

Bericht door c.a.kanters »

Ton, Elly en Chis,

Wij, de Familie Kanter,s zijn met 2 personen aanwezig op het weekend van 19, 20 en 21 september.
Natuurlijk krijgen we via de mail nog de plaats etc door?

Cees en Coby Kanters
Loenmu

Re: Inschrijven voor 19, 20 en 21 september

Bericht door Loenmu »

Lodewijk en Muriel (dit jaar voor het eerst met een Exclusive met vakantie!) melden zich graag aan voor het weekend in september en het boswerk. Heeft jullie clubje (het Baarnse bosclubje, dus) nog plek voor nieuwe leden?
dank voor het organiseren en graag tot dan,
muriel
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: Inschrijven voor 19, 20 en 21 september

Bericht door liesbethr »

Hoi allemaal,

Leuk om te zien dat er zich "nieuwe" Exclusivelingen melden voor het weekend. Ook de "oude" niet te vergeten reageren volop en melden zich aan.
Vorig jaar was het super gezellig en ik heb er nu al weer zin in.

Elly, Ton en Chris super dat jullie de organisatie voor deze meeting op jullie hebben genomen.

Groetjes Liesbeth.
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: Inschrijven voor 19, 20 en 21 september

Bericht door tonenelly »

Dag allemaal,

Het is inderdaad erg leuk dat niet alleen oud-gedienden maar ook nieuwe leden zich aanmelden voor de meeting in september!

Lodewijk en Muriel, wij kunnen absoluut nog nieuwe leden gebruiken voor ons Baarnse bosclubje! Als jullie dit weekend al willen komen, dan zijn jullie van harte welkom! Misschien lezen jullie dit bericht niet gelijk (ik kijk nl. ook niet iedere dag op het forum....), daarom zal ik jullie even een persoonlijk mailtje sturen. Wij gaan a.s. vrijdag zelf naar Baarn en gaan zondag daarvandaan gelijk op vakantie naar Polen en Tsjechië. Ik heb inmiddels mijn weblog ingeruild voor een heuse website. Als jullie ons willen volgen, ga dan naar de website http://www.zwerfcamper.nl.

Na onze vakantie neem ik weer contact met jullie om alle details voor de meeting met jullie te delen.

Hartelijke groet,
Elly
Gebruikersavatar
tonenelly
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2011, 16:35
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: Inschrijven voor 19, 20 en 21 september

Bericht door tonenelly »

Hallo Fred,

Het is vreemd dat jij de link http://www.zwerfcamper.nl niet kunt openen. Ik heb inderdaad van nog iemand gehoord dat die de link niet kon openen, maar de meeste mensen kunnen het wel. Kan het niet aan de instellingen van je computer liggen? (dat hoop ik dan maar) :idea:, want anders zal ik er iemand naar moeten laten kijken, dit kan ik toch echt zelf niet oplossen.
Zou je anders even een screenshot kunnen maken van de melding die je krijgt als je op de link klikt en die even naar mij toe mailen? Alvast bedankt!

Groetjes,
Elly
Brigande

Re: Inschrijven voor 19, 20 en 21 september

Bericht door Brigande »

Ha,

Ik moet me helaas afmelden voor de meeting in september. Ik heb mijn Exclusive vandaag verkocht.....

Met hartelijke groet,
Anoush de Rover
Martin

Re: Inschrijven voor 19, 20 en 21 september

Bericht door Martin »

Beste mensen,

Helaas kunnen wij niet deelnemen aan de meeting in september. Wij zijn dan een maand met de camper onderweg in Europa. We hopen er de volgende keer wel bij te zijn.

Met vriendelijke groet,
Hanny en Martin Kriekaard
frodos
Berichten: 164
Lid geworden op: di 31 jul 2012, 16:32

Re: Inschrijven voor 19, 20 en 21 september

Bericht door frodos »

Hallo

Leuk dat jullie dit organiseren!

Wij hebben vakantie in september. We weten nog niet wat we gaan doen.
Als we in Nederland blijven lijkt het ons wel leuk om wat ideeën op te doen met al die exclusives bij
elkaar. Onder voorbehoud dus met twee personen.

Groeten Margreet en Ronald
jodamac
Berichten: 60
Lid geworden op: do 09 aug 2012, 23:55

Re: Inschrijven voor 19, 20 en 21 september

Bericht door jodamac »

Als onze CE het goed blijft doen willen wij er dit jaar zeker ook terug bij zijn! 2 personen, Colette en Jo.
Plaats reactie