fietsendrager met bagagekist

Welke onderdelen van uw camper heeft u aangepast of verbeterd?
Plaats reactie
cor

fietsendrager met bagagekist

Bericht door cor »

Hallo,
Voor een interessante prijs een 2e hands Uebler fietsendrager type P2 voor op de trekhaak kunnen kopen. Uebler is een van de betere duitse merken.
Hij past prima onder de originele CE-fietsendrager en is klapbaar. Ik zoek daarvoor nog een aluminium kist met de minimum binnenmaten 1200Lx350Bx400H of alternatief 950x350x400 in mm's als extra bagageruimte. De maten worden bepaald door campingstoelen en -tafel en mogen gering afwijken. In de legerdumphandels en op marktplaats nog niets gevonden. Hou me dus aanbevolen voor tips.
Cor
murko

Re: fietsendrager met bagagekist

Bericht door murko »

Hallo cor
Ik heb geen idee waar je woont en of de afstand een bezwaar is, maar vorig jaar hebben we in Roden aluminium kisten gezien in verschillende maten.
Dit was bij een vouwwagen dealer op hetzelfde bedrijventerrein als de vrijbuiter.
De naam weet ik zo niet, maar je ziet het van zelf als je er bent zo groot is het daar niet.
Ze waren officieel voor op de dissel van een tenttrailer. De prijs viel ons toen reuze mee.
Groetjes hilde
cor

Re: fietsendrager met bagagekist

Bericht door cor »

Hallo Hilde,
Naam gezocht en gevonden. Het is B en A Vouwwagencentrum. Vanuit het zuiden wat ver, dus even gebeld. De prijs voor de afm.; 1180x385x410 LxBxH bedraagt euro 260.-- Jammer is, dat voor montage op een fietsendrager een houten montageplaat nodig is t.w.v. euro 50.--
Voor het laatste ga ik toch iets bedenken. Bedankt in ieder geval voor de informatie.
Gr. Cor
Gebruikersavatar
liesbethr
Berichten: 150
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 12:29
Locatie: Provincie Utrecht

Re: fietsendrager met bagagekist

Bericht door liesbethr »

Wij hebben op markplaats een fietsendrager gekocht vo € 20,- die nog kan kantelen ook, waardoor het klepje open kan zodat je ook nog de toiletkassette eruit kan halen tewijl er nog b.v. een fiets op zit.
Op dit fietsenrek hebben we een Fiamma carrybiketas gekocht van ca. € 65,-- om de stoelen en tafeltje etc. in te stoppen. De fietsen gaan op het rek van de camper.
In deze vakantie ging onze dochter mee en dus ook 3 fietsen. Er konden met passen en meten twee stoelen in de bagagetas en wat kleine spullen en één fiets op het fietsenrek. De andere twee fietsen op het bovenste rek. De drie fietsen zijn samen te zwaar om alle drie op het bovenrek te vervoeren.
Het ging allemaal prima. Wel de onderste fiets met extra sjorbanden aan het bovenste fietsenrek vastgemaakt.
De tas is misschien een altenatief voor een vaste kist, je vouwt hem weer op wanneer je hem niet nodig hebt.
Bijlagen
pop_Fiamma_CargoBack.jpg
pop_Fiamma_CargoBack.jpg (85.43 KiB) 12494 keer bekeken
P1040179-2.jpg
P1040179-2.jpg (230.61 KiB) 12494 keer bekeken
Plaats reactie